JSA Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 Is er iemand bekend met dit engelse merk? http://www.exposurehifi.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 Ik heb laatst nog naar de cd speler geluisterd, de 2010 oid. Voelde stevig aan, goed gebouwd, mooie afwerking. Aangezien ik hem in een onbekende set hoorde durf ik er weinig meer over te zeggen. Wel dat hij, voor wat het waard is, altijd goed uit testen komt. Ik moet er binnenkort nog maar eens beter naar luisteren! Audioselectief heeft de versterker, cd-speler en tuner staan. Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 februari 2004 Author Report Share Posted 21 februari 2004 das fijn voor ze Het ziet er iig fraai uit, met de blauweleds uitvoering die ik gezien heb bij versloot. Op de website hebben ze alles i/h rood. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 Is er iemand bekend met dit engelse merk? http://www.exposurehifi.com/ Haudio heft er al eens een topic aan gewijd (ff zoeken J. ). Hij is trouwens dealer van dat merk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 21 februari 2004 Report Share Posted 21 februari 2004 das fijn voor ze Het ziet er iig fraai uit, met de blauweleds uitvoering die ik gezien heb bij versloot. Op de website hebben ze alles i/h rood. Das idd fijn voor ze... Die rode ledjes is de 3010 serie... die is volgens mij ook wel heel fijn... MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Exposure wordt door Amacom in Schijndel geimporteerd. Ik kan alleen geen site vinden behalve www.visonik.nl en www.amacom.nu. En op allebei wordt je betreffende Exposure niet wijzer. Je vind er echter wel het telefoonnummer. Op www.exposurehifi.com waarschijnlijk wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Mij valt op dat er geen specs bij lager impedanties worden gegeven. Als ik de grafieken in een van de reviews bekijk begrijp ik ook waarom (het stijgt nauwelijks bij 4 ohm en zakt in elkaar bij 2 ohm). Geen kost voor moeilijke speakers dus. Maar kan best goed klinken op een mooie 8 ohm speaker. Ziet er iig netjes uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Mij valt op dat er geen specs bij lager impedanties worden gegeven. Als ik de grafieken in een van de reviews bekijk begrijp ik ook waarom (het stijgt nauwelijks bij 4 ohm en zakt in elkaar bij 2 ohm). Geen kost voor moeilijke speakers dus. Maar kan best goed klinken op een mooie 8 ohm speaker. Ziet er iig netjes uit. Moeilijke speakers zijn ook geen probleem. Dan doe je net als Quad een 8ohm weerstand in serie mer de speaker plaatsen Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Mij valt op dat er geen specs bij lager impedanties worden gegeven. Als ik de grafieken in een van de reviews bekijk begrijp ik ook waarom (het stijgt nauwelijks bij 4 ohm en zakt in elkaar bij 2 ohm). Geen kost voor moeilijke speakers dus. Maar kan best goed klinken op een mooie 8 ohm speaker. Ziet er iig netjes uit. Moeilijke speakers zijn ook geen probleem. Dan doe je net als Quad een 8ohm weerstand in serie mer de speaker plaatsen Tis nie waar h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Hmmm. Dat gaat lekker stinken . Trouwens, de electrische component van de Q-factor krijgt ook een flinke zwieper volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Hallo JSA, Exposure maakt echt prima spullen. Qua klank is het typisch engels (vleugje warmte) maar toch ook zeker dynamisch en open. De opbouw is discreet en het geheel is stabiel. De 2010 cd speler is een topper ook ver boven zijn prijsklasse! groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts