Jump to content

Doelen lente hi-fi show

cgm
 Share

Recommended Posts

Als we nou eens startkabels als speakerkabels gebruiken... Dat moet toch reuze high-end zijn, zeker met die enorme veerklemmen... Om de een of andere reden lijkt dit me een uitstekend experiment voor onze jonge heer Klijnsmit, die zo graag knutselt....

Los van het elkaar (weer) eens zien... Is er nog enig nut aan het bezoeken van de Doelenshow :unsure:

Ik denk het niet :P;)

BTW, zoals het er nu naar uitziet ga ik het halen. Ik weet alleen nog niet hoe in Rotjeknor te komen. Dat kan met de trein :angry: (ben ik geen fan van), maar ook met de automobiel :( (ik parkeer 'm liever niet in Rotterdam). Misschien dat ik 'm bij iemand thuis kan neerplanten en dat we dan gezamelijk verder rijden. Ik kom vanuit het zuiden. Wie woont er dan op de weg er naar toe?

Ach, misschien is de trein wel de makkelijkste oplossing (of niet :rolleyes: )

leuk idee.. heb helaas echt laatste tijd weinig zin/tijd meer in computeren (vandaar mijn afwezigheid) en echt gewoon te weinig tijd om te meeten meer (vinden jullie ook vast niet erg ;) haha )

anyway.... hoop dat jullie wat gezelligs gaan doen!

Ik zag dat het eind deze week al weer de Lente HiFi Show begint. :o

Had ik niet eens meer door. :)

Ik ben van plan om ook de zaterdag te komen, maar ik ga alleen. :P

Lekker 2 uur(heen en terug) gratis reizen met de trein. :blink::D

Los van het elkaar (weer) eens zien... Is er nog enig nut aan het bezoeken van de Doelenshow :unsure:

Jazeker, tot op heden nog elke keer weer een paar redelijk zeldzame LP's gescoord, er staan nl een paar heel erg goede handelaren :D

Helaas, count me out, I can't make it morgen :( . Hoogstwaarschijnlijk ga ik nou toch op zondag en dan in alle vroegte B) (met de trein)

sodejuu!!

ik ga je slaan , met een dropveter ! :angry:

:D

Het doet nou al pijn als ik eraan denk met jouw bougiekabels mishandeld te gaan worden :P:D . We shall meet another time ;) , bijvoorbeeld als je weer eens naar Posterholt op vakantie gaat B) of gaan we weer eens een kabeltestdag in elkaar zetten :D:lol::cool2: