luxmanL81 Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 als ik al surfend over deze site enkele topic bezoeken valt mijn oog op het feit dat er diversen onder ons voortdurend bezig zijn om hun installaties te upgraden te vernieuwen te verbeteren te uittebreiden te ............ terwijl elk menselijk geh(oor) geen enkele gelijke heeft en verminderd naaarmate we ouder worden......(ook nog!!!) dus waar doen we dat dan voor ....................... motte we niet gewoon lekker genieten van de muziek de we aanschaffen????? ( perslot is de kwaliteit van de cd ook nooit constant goed) soms is het beter om niet beter te weten, zei ooit een geleerde die alles beter wist!!!!! tis toch wel een bizondere site dat hear ( hoor !!!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 In principe heb je gelijk, maar het is gewoon een ziekte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Tja, Luxman.... Zo lust ik er nog wel 1 Zonder dat upgraden, vernieuwen, verbeteren, uitbreiden,etc, zou een site als Hear.nl ook weinig zin/inhoud hebben en saai(er) worden. Theoretisch heb je ergens wel gelijk. Wat betreft je stelling over zo'm midisetje, Ome Henk... Daar zit wel wat in! Een goede kennis van mij heeft ook een vreselijk, el cheapo Pioneer minisetje, met z'n Pioneer boxjes pal tegen de muur in de hoeken opgehangen. Klinkt uiteraard voor geen meter, maar hij is er al jaren super content mee, en steeds als ik daar kom zet hij wel even een nieuwe CD aanwinst op, zo van: "He Alco, ken je deze al ? Dit moet je even gehoord hebben" en dan zie je 'm gewoonweg genieten van de muziek. Tja, dan kan ik best weleens jaloers worden Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Niet dat we het hear al zo'n -----tig keer besproken hebben, maar vooruit dan maar Tja,iedere gek[moet]z'n/haar gebrek..., en dan is het gegeven muziek nog niet zo'n slechte keuze... Ik ken er die vele malen meer uitgeven moeten/willen/kunnen om een gelijkwaardige voldoening te krijgen. Waar zullen we het nu eens over gaan hebben.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Sinds de aanschaf van mijn T+A 1240 cd speler, nu bijna een jaar geleden ben ik geheel tevreden met wat ik heb. Ik ben nu gewoon bezig met genieten van lekkere muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Een collega van mij heeft net een set opgebouwd, niet zo duur maar wel zorgvuldig. Hij had het niet geloofd maar zijn Cambridge CD speler klinkt beduidend beter dan zijn oude Kenwood. Ook nog even een paar oude interlinks van mij geprobeerd - ook dat verschilt weer volgens hem. Dit weekend van mij een PBJ interlink uitgeprobeerd, morgen hoor ik van hem het resultaat. Natuurlijk zijn wij audiofielen, maar wel gericht op een doel, met meer plezier naar muziek luisteren. Daar is niets op tegen! Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Ik ben zeer tevreden, maar kijk af en toe toch of ik nog iets kan verbeteren (via tweedehandsmarkt vooral). Vind ik een leuke bezigheid. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts