erik klijnsmit Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 vraag me af of dat ding wel betrouwbaar is. zo'n mic in je hand houden/op een kaarsstandaard werkt volgens mij voor geen meter. vind het sowieso maar een raar ding wat de boer niet kent ............. ps: hij zal vast nauwkeuriger zijn dan onze oren . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 februari 2004 Author Report Share Posted 26 februari 2004 ps: hij zal vast nauwkeuriger zijn dan onze oren . Dat was weer een andere discussie.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 ps: hij zal vast nauwkeuriger zijn dan onze oren . Spreek voor jezelf.....Erik Ik denk toch dat je voor een betrouwbare meting iets geavanceerdere(lees betrouwbaardere ) apparatuur nodig hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 ps: hij zal vast nauwkeuriger zijn dan onze oren . Spreek voor jezelf.....Erik Ik denk toch dat je voor een betrouwbare meting iets geavanceerdere(lees betrouwbaardere ) apparatuur nodig hebt het ding kostte destijds geloof ik 1300 euro dat lijkt mij een betrouwbaar bedrag Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 februari 2004 Author Report Share Posted 26 februari 2004 het ding kostte destijds geloof ik 1300 euro dat lijkt mij een betrouwbaar bedrag De prijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 ps: hij zal vast nauwkeuriger zijn dan onze oren . Spreek voor jezelf.....Erik Ik denk toch dat je voor een betrouwbare meting iets geavanceerdere(lees betrouwbaardere ) apparatuur nodig hebt het ding kostte destijds geloof ik 1300 euro dat lijkt mij een betrouwbaar bedrag Dus omdat het 1300 kosten moet het ook maar goed zijn (leeftijd) dan geld dat ook zeker voor kabels en dat doet het nu net niet? Je moet eerst eens leren om te gaan met dit soort apparatuur en niet op verschilenden plaatsen meten er zal dan altijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Dus omdat het 1300 kosten moet het ook maar goed zijn (leeftijd) Als je er de rente en inflatie bijtelt, hebben we te maken met een destijds nauwkeurig gecalibreerd meetapparaat dat op dit moment een dikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Dus omdat het 1300 kosten moet het ook maar goed zijn (leeftijd) Als je er de rente en inflatie bijtelt, hebben we te maken met een destijds nauwkeurig gecalibreerd meetapparaat dat op dit moment een dikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Meten geeft een aardig beeld van hetgeen je gehoord hebt. Als je nu vaak meet, en ook vaak luistert, krijg je dus de ervaring die je nodig hebt om op het gehoor te kunnen zeggen.... H Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Pfff .... Ze zeggen dat er niets boven het geluid van een triode gaat. Maar de triode Hear ruist wel erg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 ja jongens , laat mij nou lekker meten . als ik 40 ben ga ik ook met kabels en netsnoeren spelen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Daar zeg je zowat Erik. Je leest hier niets over het stemmen van kabels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Daar vergis je je dan lelijk in Pjotter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 440 drie puntjes Laar me raden: dB ? Km/uur ? Volt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Hz ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 2 maart 2004 Report Share Posted 2 maart 2004 Pfff .... Ze zeggen dat er niets boven het geluid van een triode gaat. Maar de triode Hear ruist wel erg. Komt door een verouderde meter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Cock, heb je nog iets aan je filter veranderd...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 maart 2004 Author Report Share Posted 18 maart 2004 Cock, heb je nog iets aan je filter veranderd...??? Nog niet Hans. De speakers gaan pas uit elkaar als het zomer wordt, kan ik er in de tuin aan rommelen. De filters zitten in een dubbele bodem, afgevuld met zand. Verder weet ik op dit moment nog niet welke aanpassing ik moet doen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts