Jump to content

Leven in de Herberg....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik heb de indruk dat de laatste tijd de aandacht voor het forum weer wat aantrekt, nadat het toch wel veel minder was.

Ik heb o.a. gezien hoe het er in het veel geprezen oude Hifi.nl aan toe ging.

Zinnige discussies, en weinig wanlijners. Grappen mochten en konden. Ik denk dat dit een heel goed voorbeeld is van hoe het er Hear ook uit zo kunnen zien.

:):D:lol::D:)

Inderdaad. Maar misschien heet hear.nl zijn naam toch wat tegen. Het is een minder voor de hand liggende naam voor een website dan hifi.nl.

Als ik het me goed herinner heb ik hifi.nl ontdekt door het op de gok in te typen, dat zal met hear.nl niet zo snel gebeuren :).

Op Hifi.nl wordt toch ook vaak genoeg over hear.nl geschreven, of zou dat ook taboe zijn daar. :confused:

Jammer is dat nieuwelingen er vaak geen touw aan vast kunnen knopen hear. Neem nou dat gedoe over tevreden.... zo verniel je toch een topic... Of ben ik nu gek..

:confused:

rosbief

biskwietje

wiekent

vuilisman

koppeltje duikelen

Maar Hans heeft gelijk: Er is te weinig volk op Hear. Zodoende worden vrijwel alle discussies gevoerd door een klein clubje. Dat maakt het voor buitenstaanders er ook niet makkelijker op om aan te haken.

Ik moet bekennen dat er voor DIY veel meer te beleven is op Hifi. Voor de overige audio-onderwerpen weet ik het niet. Ik heb vaag de indruk dat hier relatief veel oudgedienden zitten en op Hifi veel noewbies.

Paul.

P.S.

ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser".

Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde :)

ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser".

Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde :)

Ik ken dat spel. En die eieren blijven vaak nog heel ook!! :)

Tja natuurlijk blijven ze heel, zijn 30 min gekookt :lol::lol::P

Tja natuurlijk blijven ze heel, zijn 30 min gekookt :lol::lol::P

En het wordt gespeeld door zachte eitjes :wacko:

• 2 weeks later...
Of komt dit omdat "het noorden" op vakantie was...???

Dat zou best kunnen ;) , maar volgende week is een andere regio aan de beurt :rolleyes:

'T was trouwens fantastisch in het hoge-zure-land :D

Fout...Ome Henk.

Die waren al een week eerder, en toen was het hear wel druk...???

:rolleyes: