Hans van Liempd Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Ik heb de indruk dat de laatste tijd de aandacht voor het forum weer wat aantrekt, nadat het toch wel veel minder was. Ik heb o.a. gezien hoe het er in het veel geprezen oude Hifi.nl aan toe ging. Zinnige discussies, en weinig wanlijners. Grappen mochten en konden. Ik denk dat dit een heel goed voorbeeld is van hoe het er Hear ook uit zo kunnen zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Dat moeten er wel wat meer gebruikers komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 februari 2004 Author Report Share Posted 22 februari 2004 Dat moeten er wel wat meer gebruikers komen. En de gebruikers die er zijn, wat schrijven. Dan komen er vanzelf meer reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Inderdaad. Maar misschien heet hear.nl zijn naam toch wat tegen. Het is een minder voor de hand liggende naam voor een website dan hifi.nl. Als ik het me goed herinner heb ik hifi.nl ontdekt door het op de gok in te typen, dat zal met hear.nl niet zo snel gebeuren . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 22 februari 2004 Author Report Share Posted 22 februari 2004 Inderdaad. Maar misschien heet hear.nl zijn naam toch wat tegen. Het is een minder voor de hand liggende naam voor een website dan hifi.nl. Als ik het me goed herinner heb ik hifi.nl ontdekt door het op de gok in te typen, dat zal met hear.nl niet zo snel gebeuren . Op Hifi.nl wordt toch ook vaak genoeg over hear.nl geschreven, of zou dat ook taboe zijn daar. Jammer is dat nieuwelingen er vaak geen touw aan vast kunnen knopen hear. Neem nou dat gedoe over tevreden.... zo verniel je toch een topic... Of ben ik nu gek.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Hmmm. Volgens mij wordt hear.nl niet zo vaak genoemd hoor . Zal es gaan kijken . Ik denk trouwens niet dat JP z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Hmmm. Volgens mij wordt hear.nl niet zo vaak genoemd hoor . Zal es gaan kijken .Ik denk trouwens niet dat JP z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank de Bruijn Posted 22 februari 2004 Report Share Posted 22 februari 2004 Klopt idd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 februari 2004 Author Report Share Posted 23 februari 2004 Een reden te meer om het hear wat actiever te houden.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ...weinig wanlijners... oneliners Hans Hans wanliners is goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ...weinig wanlijners... oneliners Hans Hans wanliners is goed Het lijkt die Nico van Eigen Huis In Puin wel Die zegt altijd 'prijmer' als ie 'primer' bedoelt Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ...weinig wanlijners... oneliners Hans Hans wanliners is goed Het lijkt die Nico van Eigen Huis In Puin wel Die zegt altijd 'prijmer' als ie 'primer' bedoelt Internet is toch een WAN netwerk? Dus zitten we te wanlijnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 rosbief biskwietje wiekent vuilisman koppeltje duikelen Maar Hans heeft gelijk: Er is te weinig volk op Hear. Zodoende worden vrijwel alle discussies gevoerd door een klein clubje. Dat maakt het voor buitenstaanders er ook niet makkelijker op om aan te haken. Ik moet bekennen dat er voor DIY veel meer te beleven is op Hifi. Voor de overige audio-onderwerpen weet ik het niet. Ik heb vaag de indruk dat hier relatief veel oudgedienden zitten en op Hifi veel noewbies. Paul. P.S. ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser". Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser". Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde Ik ken dat spel. En die eieren blijven vaak nog heel ook!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Leuk, al tijden niet meer gespeeld trouwens. Hou me tegenwoordig meer bezig met Marokkaans Mens Erger Je Niet. Sorry Hans, zitten we ook dit topic van je verstieren. Kzal het niet meer doen ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser". Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde Ik ken dat spel. En die eieren blijven vaak nog heel ook!! Tja natuurlijk blijven ze heel, zijn 30 min gekookt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 ik heb een bijzonder gefortuneerde makelaar (Cor van Zadelhoff) in een Society programma op TV eens horen zeggen: "ei-ketser". Pas een kwartier na de uitzending had ik door dat de man vermoedelijk "eye-catcher" bedoelde Ik ken dat spel. En die eieren blijven vaak nog heel ook!! Tja natuurlijk blijven ze heel, zijn 30 min gekookt En het wordt gespeeld door zachte eitjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 februari 2004 Report Share Posted 23 februari 2004 Bij de variant van dit spel worden ze teruggekopt. Maar dan gaan ze toch echt stuk hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 februari 2004 Author Report Share Posted 24 februari 2004 Krijgen we vanavond een nieuw record....?? er zijn nu n.l. 40 mensen on line.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Dat had je nu niet moeten zeggen .... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Dat had je nu niet moeten zeggen .... Paul. Het grootste aantal gebruikers online was op 9 Dec 2003, 20:41:49, er waren toen 46 gebruikers online! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Zaten ze elkaar zeker de ogen uit te steken met hun sinterklaaskadootjes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Zaten ze elkaar zeker de ogen uit te steken met hun sinterklaaskadootjes... Doet wel 'auw' zo'n fasekegel in je oog Och ja, neem aan dat ze bij jou thuis elkaar ergens anders aan het boren waren met fasekegels op sinterklaasavond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 maart 2004 Author Report Share Posted 6 maart 2004 Even dit topic naar boven werken..... Het mag best wel weer wat actiever. De laatste week waren er maar heel weinig inzendingen. Of komt dit omdat "het noorden" op vakantie was...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 maart 2004 Author Report Share Posted 6 maart 2004 Of komt dit omdat "het noorden" op vakantie was...??? Dat zou best kunnen , maar volgende week is een andere regio aan de beurt 'T was trouwens fantastisch in het hoge-zure-land Fout...Ome Henk. Die waren al een week eerder, en toen was het hear wel druk...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts