Geerdie Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 Even dit topic naar boven werken..... Het mag best wel weer wat actiever. De laatste week waren er maar heel weinig inzendingen. Of komt dit omdat "het noorden" op vakantie was...??? Ik lees bijna alles Hans. Alleen, reageren doe ik pas op postings die mij aanspreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chippie Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 via hifi.nl ben ik op de site hear.nl gekomen er wordt wel degelijk reclame over gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 maart 2004 Report Share Posted 8 maart 2004 Welkom Chippie, en zegt het voort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Author Report Share Posted 23 maart 2004 Er worden nu zelfs geen recenties meer geschreven..... Ik heb van pure wanhoop m'n tijd op "het andere forum" moeten doorbrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Er worden nu zelfs geen recenties meer geschreven..... Ik heb van pure wanhoop m'n tijd op "het andere forum" moeten doorbrengen. Klaagmuur.. Kom dan zelf met een mooi verhaal! Vertel ons eens wat leuks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Author Report Share Posted 23 maart 2004 Er worden nu zelfs geen recenties meer geschreven..... Ik heb van pure wanhoop m'n tijd op "het andere forum" moeten doorbrengen. Klaagmuur.. Kom dan zelf met een mooi verhaal! Vertel ons eens wat leuks. Ik doe nogal m'n best..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Joh, nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we weer genoeg stof voor recensies en discussies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Joh, nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we weer genoeg stof voor recensies en discussies.. welja ! we gaan lekker luisteren met onze ogen daar . is ook wel eens leuk . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Author Report Share Posted 23 maart 2004 Joh, nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we weer genoeg stof voor recensies en discussies.. welja ! we gaan lekker luisteren met onze ogen daar . is ook wel eens leuk . Glimmen en blinken doet het op zo'n show wel.... Ik moet er niet aan denken van die hoogglans zwarte met blinkend chroom in huis te hebben. Dat is net als met een zwarte auto. Die is alleen mooi in de showroom. Maar gelukkig is er in de Doelen ook wel wat te horen. Jammer genoeg voor Erik niet want ik heb er nog geen orgel gezien..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Jammer genoeg voor Erik niet want ik heb er nog geen orgel gezien..... Dan ben jij nog nooit in de grote zaal geweest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Joh, nog een paar nachtjes slapen en dan hebben we weer genoeg stof voor recensies en discussies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Jammer genoeg voor Erik niet want ik heb er nog geen orgel gezien..... Dan ben jij nog nooit in de grote zaal geweest.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Author Report Share Posted 23 maart 2004 Jammer genoeg voor Erik niet want ik heb er nog geen orgel gezien..... Dan ben jij nog nooit in de grote zaal geweest.. Klopt..... ik heb er zelfs nog een grammofoonplaat van..... alleen daar is de Show niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Jammer genoeg voor Erik niet want ik heb er nog geen orgel gezien..... Dan ben jij nog nooit in de grote zaal geweest.. Klopt..... ik heb er zelfs nog een grammofoonplaat van..... alleen daar is de Show niet... misschien kunnen we ergens binnendoor glippen naar de grote zaal. speel ik wel een deuntje voor jullie zou wel een actie wezen zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts