JSA Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Het is jullie doelgroep niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Het is jullie doelgroep niet. Het is intriest dat mijn kinderen op school bijna ge-indoctrineerd worden met deze walgelijke trends waarbij zij het gevoel krijgen mee te moeten doen, anders ontbreekt er een schakel in je beleving. Verdedig het maar weer, deze leeghoofderij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 maart 2004 Report Share Posted 15 maart 2004 Het is intriest dat mijn kinderen op school bijna ge-indoctrineerd worden met deze walgelijke trends waarbij zij het gevoel krijgen mee te moeten doen, anders ontbreekt er een schakel in je beleving. Verdedig het maar weer, deze leeghoofderij! Dat ben ik dus helemaal met je eens Mijn dochters zijn op school ook al 'opgeslokt' door deze hype Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 maart 2004 Report Share Posted 15 maart 2004 Ach, als ze de puberteit door zijn, verandert dat allemaal wel weer... Maak je niet druk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 15 maart 2004 Report Share Posted 15 maart 2004 Oh nee over dat soort maak ik me niet echt druk, het is soms wel vermakelijk Maar als we in de auto zitten, willen ze altijd een md van the Offspring horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 15 maart 2004 Author Report Share Posted 15 maart 2004 Ach, als ze de puberteit door zijn, verandert dat allemaal wel weer... Maak je niet druk... Precies, laat ze dus lekker 'Hup Boris' roepen. Of 'Hup Irma'. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Idols dik laag! Een ex-je van mij zat voor de 2e x bij de laatste 28.. En zingen dat ze kon (niet dus).. groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Idols dik laag! Een ex-je van mij zat voor de 2e x bij de laatste 28.. En zingen dat ze kon (niet dus).. groeten, PD Geen eentje van al die kinderen in dat programma kan zingen, dat is het em nou juist!! Maar in een gehucht als Nederland ben je natuurlijk al gauw een volksheld(in). Het stelt toch werkelijk helemaal niets voor, die douche-zangers en zangeressen. En iedereen hobbelt weer mee in Nederland, iedereen die een paar centen kan snabbellen staat weer vooraan de poort, de hele media is weer present. Hier blijkt Nederland echt een dorpje op de wereld te zijn. Is er ergens een fantastisch optreden van een intelligent gezelschap, weet nooit iemand ergens van af. Maar over Idols kan heel Nederland meepraten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Hier blijkt Nederland echt een dorpje op de wereld te zijn. Nou, ik weet niet of het je is opgevallen, maar in zo'n beetje heel Europa en ook in Amerika (waar dit programma volgens mij vandaan komt) is Idols razend populair. Dus zo'n dorp is Nederland ook weer niet. Of de hele wereld is ineens een dorp geworden... Ps. Overigens kan Hind (uit de vorige serie) heel aardig zingen. Niet mijn smaak, maar ze kan wel zingen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 leuk een topic over idols. hoe komt het toch dat dit soort programma's bestaan, en kunnen blijven bestaan. heel simpel de wereld is aan het verloederen het niveau gaat met snelle sprong naar beneden. vb.ik was een keertje aan het zappen tussen de reclame door(ik kijk zelf alleen maar naar discovery ,nationalgeograpic) zie ik een programma waar een hele zaal van volwassen mensen aan het juigen zijn toen ze de stem hoorde van jim en jamai , en geloof me het meeste wat ik zag zitten waren getrouwde vrouwen type's. ik ga er dan ook van uit dat er ook zat volwassen mensen die deze shit kopen, en als iets verkoopbaar is ,levert het geld op, maar ja het niveau zakt daardoor wel eennorm. ik zeg niet dat het vroeger niet zo erg was, maar dat de laatste jaren er van die hersenloze producers hier de markt gaan bepalen en verzieken vind ik toch wel iets om alergisch van te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Ik kijk niet naar idols, het songvfestival, mtv awards, oscar uitreikingen of wat dan ook. Maar mensen willen graag dromen en dit zijn de ideale programmas om eens mee te liften met andermans succes. Het feit dat iedere boerelul mee mag doen vind ik geweldig! En maakt het alleen maar leuker om naar te kijken. En dat muziek niet meer zonder marketing lijkt te kunnen is jammer. Maar daar hoef je niet aan mee te doen! Behalve dan dat een CD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 16 maart 2004 Author Report Share Posted 16 maart 2004 Idols dik laag! Een ex-je van mij zat voor de 2e x bij de laatste 28.. En zingen dat ze kon (niet dus).. groeten, PD Geen eentje van al die kinderen in dat programma kan zingen, dat is het em nou juist!! Maar in een gehucht als Nederland ben je natuurlijk al gauw een volksheld(in). Het stelt toch werkelijk helemaal niets voor, die douche-zangers en zangeressen. En iedereen hobbelt weer mee in Nederland, iedereen die een paar centen kan snabbellen staat weer vooraan de poort, de hele media is weer present. Hier blijkt Nederland echt een dorpje op de wereld te zijn. Is er ergens een fantastisch optreden van een intelligent gezelschap, weet nooit iemand ergens van af. Maar over Idols kan heel Nederland meepraten. Niet mee eens. Kandidaat Boris is een uitstekend zanger, al is zijn muzikale voorkeur (soul) niet helemaal de mijne. Niet elke deelnemer is per definitie slecht. Trouwens Neil Young en Bob Dylan kunnen ook voor geen meter zingen, maar daar hoor je hier niemand over. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 Idols dik laag! Een ex-je van mij zat voor de 2e x bij de laatste 28.. En zingen dat ze kon (niet dus).. groeten, PD Geen eentje van al die kinderen in dat programma kan zingen, dat is het em nou juist!! Maar in een gehucht als Nederland ben je natuurlijk al gauw een volksheld(in). Het stelt toch werkelijk helemaal niets voor, die douche-zangers en zangeressen. En iedereen hobbelt weer mee in Nederland, iedereen die een paar centen kan snabbellen staat weer vooraan de poort, de hele media is weer present. Hier blijkt Nederland echt een dorpje op de wereld te zijn. Is er ergens een fantastisch optreden van een intelligent gezelschap, weet nooit iemand ergens van af. Maar over Idols kan heel Nederland meepraten. Niet mee eens. Kandidaat Boris is een uitstekend zanger Niet elke deelnemer is per definitie slecht. Klopt helemaal. Boris kan erg goed zingen en de rest wat er nu is redelijk. Alhoewel Irma ook een goede stem heeft. Eigenlijk is het erg jammer dat zulke mensen met dit soort programma's mee doen. Zulke mensen verdienen veel beters. Van mij mogen ze dit soort programma's sowieso afschaffen. Kijk maar naar bijvoorbeeld Jamai. Ik heb hem vorige week toevallig op TV gezien toen hij live optrede. Dat was dus helemaal niets, snap ook niet waarom hij het gewonnen heeft wel dat hij als worldidol laatste is geworden. Zo'n snotneus staat daar een beetje rond te springen op het podium voor mee zingende meisjes in het publiek en dan die stem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 'T is slechts een virtuele hangplek is hear dan jou hangplek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 16 maart 2004 Report Share Posted 16 maart 2004 'T is slechts een virtuele hangplek is hear dan jou hangplek Nou nee, dat is de bank in de woonkamer. Ik kom hear slechts af en toe Totale Berichten: 6091 ( 6.10% van het totaal ) Af en toe zei je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 31 maart 2004 Report Share Posted 31 maart 2004 ik kijk nooit wat een kut programma Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 31 maart 2004 Report Share Posted 31 maart 2004 ik kijk nooit wat een kut programma Hoe lang heb je ernaar gezien, voordat je hier achter bent gekomen Berend of kom je nu pas achter, nu de finale in zicht is... ik kijk helemaal niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Zo Ome Henk, jij bent er ook vroeg bij. Uit bed gevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Waarschijnlijk, ik kwam ome henk vanmorgen niet tegen op de fiets... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Ach, al kom je 'm w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 april 2004 Author Report Share Posted 1 april 2004 ik kijk nooit wat een kut programma Nog iets van Jamai gehoord de laatste tijd? Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 20 april 2004 Author Report Share Posted 20 april 2004 Juist Ome Henk, Dat zijn ze! De toppertjes. Echt iets voor audiofielen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Voor echte audiofielen maakte het toch niet uit hoe het eruit zag? Als je de klodders spuug maar hoort vliegen ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Het ziet er uit als een stel verwende pubers die groot geld ruiken Ennuh...wat zien die meiden er allemaal opgedirkt uit, ik vindt het 3 keer niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Het ziet er uit als een stel verwende pubers die groot geld ruiken Ennuh...wat zien die meiden er allemaal opgedirkt uit, ik vindt het 3 keer niks Tja dat is jeugd cultuur anno 2004. Muziek met een hoog '' Mother potjandriedubbeltjes you as '' en BOEM ,BOEM gehalte ,bushalte hokjes vernielen. En als het op school wat tegen zit ,effe een leraar neer schieten... Oh wat vet en gaaf zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts