Jump to content

Het andere forum

Puur
 Share

Recommended Posts

Op het andere forum is zojuist een discussie, gestart door Erik "BREEM" Klijnsmit, gesloten. Het betreft deze discussie.

Ik ben wel benieuwd naar de spin-off van deze sluiting en dat kunnen we misschien beter hier volgen dan op hifi.nl

JP beticht Erik van een pertinente leugen, dat is toch niet iets wat ik echt bij Erik vind passen.

Och...ik zou me er niet zo druk om maken.

JP staat nu eenmaal niet echt bekend om zijn inschattings-vermogen mbt waarheden :D;)

En zoals te doen gebruikelijk bij dit soort personen met de mogelijkheid van de knop,kiest men voor de weg van de minste weerstand,en is een einde gekomen aan een discussie die op voorhand reeds verloren bleek.

Men noemt het ook wel eens Dictatoriaal gedrag...... <_<

Die JP....zal ie het ooit nog eens door krijgen?

--Hans.

Die pertinente leugen zou in de eerste post van Erik moeten staan. Nou beweert Erik daar niets pertinents, hij geeft er zijn mening.

Dus wat ie daar nou zit te liegen is mij een raadsel. Of hij zou verzonnen moeten hebben dat Breem niet gewaardeerd wordt op hifi.nl. Nou is Erik wel een oproerkraaier (en een hele gemoedelijke ;) ) maar op valsspelen heb ik hem nooit kunnen betrappen.

;)

Erik beweerd dat hij daar niet over dropveters mag praten omdat het een commerciele site is.

Dat vind ik ook wel erg overdreven.

Ik kan wel effe vanuit mezelf reageren.

Voordat iemand gaat denken dat ik een 'gevecht' met erik wil/heb.

Neen echt niet.

Waar het imho iedere keer op stuk loopt is de afkeur die erik meegeeft aan ieder bericht waarbij mensen hun hobby willen uit oefenen.

Namelijk de hobby om geld in hun installatie te pompen.

De redenen hiervoor zijn persoonlijk en dus terzake doende.

En kunnen dus niet zomaar als onzin bestempeld worden.

Iedereen voelt zich hierdoor aangevallen. En dus resulteerd het altijd in een ruzie achtig gebeuren.

Waarom accepteer je niet dat velen hun hobby anders beleven dan jij?

Natuurlijk heb je gelijk dat je alle toeters en bellen met kritische ogen bekijkt.

Dat doe ik ook. Ik plaats ook regelmatig mijn sceptisme.

Toch heb ik het idee dat ik dat minder aanvallend doe.

Laat iedereen in zijn eigen waarde. incl hun neiging om alles te geloven wat in hun straatje past.

Opzich zou je een enorme bijdrage kunnen leveren aan de fora.

Maar de manier waarop het gebeurd resulteerd in teveel verzet.

Ik denk niet dat dat door de inhoud van je mening komt maar door de lading.

Dat is zonde

Groeten Simon

Wat ik zie van Erik op hifi.nl zijn vooral negatieve berichten over kabels en CD-spelers en andere dingen waar Erik duidelijk niet van houdt. Ik zie heel weinig leuks of opbouwends staan in de betreffende rubrieken. Daardoor komt Erik volgens mij erg "trollerig" over. Ik denk dat hij het gewoon leuk vindt om de boel lekker te stangen en te treiteren. En dat wekt irritatie.

Of er "pertinente onwaarheden" in zijn posts zaten weet ik niet.

En geef toe: die Breem.nl en audio-muziek.nl links heb je er ook gewoon staan om de boel te stangen :lol: .

Ik zal nu wel omvergemaaid worden door de Erik-lovers hier, maar ik vind dat ik ook mijn mening mag uitdragen hear.

Frank

Ook al ben ik het dikwijls niet met hem eens (ik snap niet dat mensen tienduizenden euro's aan en auto uitgeven, ik rij zelf fiets en reis met de trein, heb al wel eens een speciale interlink aangeschaft en speciale luidsperkerkabels), laat Erik nou maar lekker zijn afkeer van van alles en nog wat ventileren. Dat houdt de boel levendig.

Met vriendelijke groeten,

Manus

Ook al ben ik het dikwijls niet met hem eens (ik snap niet dat mensen tienduizenden euro's aan en auto uitgeven, ik rij zelf fiets en reis met de trein, heb al wel eens een speciale interlink aangeschaft en speciale luidsperkerkabels), laat Erik nou maar lekker zijn afkeer van van alles en nog wat ventileren. Dat houdt de boel levendig.

Met vriendelijke groeten,

Manus

Ik kan Erik best pruimen, maar ik wordt best wel een beetje ziek van zijn eeuwige strijd tegen de "tuners-tweakers" en "patsers", zoals hij ze ziet. Ik heb me dan ook aangeleerd om, zodra Erik in een topic meepraat, er geen aandacht meer aan te schenken. Ik zie Erik als een Don Quichote die nog steeds tegen windmolens vecht. Er staan er genoeg bij hem in de buurt, dus hij hoeft zich de eerste tijd niet te vervelen :P:D .

Ik heb een broertje dood aan zich herhalende meningen c.q. topics en dat is er weer een. Ik heb Erik al eens gevraagd op het forum of hij meent wat hij allemaal roept en door wat hij zich laat leiden, of dat hij alleen maar post om wat te etteren. Blijkbaar is het eerst het geval :blink: . Als ik gelovig was, zou ik voor 'm bidden ;)

Mag ik de heren er even op wijzen dat de uitspraken die Erik doet gebaseerd zijn op ervaringen? Het begon met de CD-spelers: Erik wilde een mooie speler kopen en heeft op advies van een bekende dealer een paar spelers in huis gehad. Hij kwam tot de conclusie dat er geen wezenlijke verschillen zaten tussen zijn goekope HK760 en de heel veel duurdere andere spelers die hij heeft kunnen beluisteren. Later heeft hij zijn speler o.a. naast de NS gezet, mijn Quad en niet te vergeten de vergelijkende sessie in Groningen, waar zijn eigen speler er wel

Ik heb nou niet de indruk dat de discussie werd gesloten vanwege de relativering t.o.v. kabels en zo, maar meer omdat Erik vertelde dat de moderatoren bezwaar zouden hebben tegen zijn Breem logo. Daarna gingen anderen daar lekker op door, alsof hfi.nl de boosdoener zou zijn.

JP zei dat die bewering niet klopte.

Nou Erik, hoe zit het?

attalenooie zeg ,

zullen we weer muziek gaan luisteren :D ?

alle cdspelers klinken eender en alle kabels ook .

en voor de rest gaat het goed met mij .

ik ben alleen erg eigenwijs en hou van een disccussie .

ps : ik kreeg van een moderator van hifi een mailtje dat breem en ik (of de combinatie misschien ) irritant werd .

dus moet ik net als de rest maar mee gaan lullen als ze het weer hebben over kabeltjes e.d.

denk ik .

toch blijf ik nog steeds proberen hoor , om verschillen te horen .

maar het lukt me niet .

misschien als ik wat ouder ben >???

groeten erik .

die in het echt veel aardiger is . :P:rolleyes:

ps : ik kreeg van een moderator van hifi een mailtje dat breem en ik (of de combinatie misschien ) irritant werd .

dus moet ik net als de rest maar mee gaan lullen als ze het weer hebben over kabeltjes e.d.

denk ik .

Kelere, er zijn v

Maar het is je niet verboden, zoals je in de eerste post stelde?

Dus daarom zei JP dat je een loog... (wel overdreven trouwens)

Ik was wel verbolgen over het feit dat het jouw verboden was. En eigenlijk vind ik jouw posts niet irritant, maar als anderen dat wel vinden dan is het logisch dat een moderator dat meedeelt.

attalenooie zeg ,

zullen we weer muziek gaan luisteren :D ?

alle cdspelers klinken eender en alle kabels ook .

en voor de rest gaat het goed met mij .

ik ben alleen erg eigenwijs en hou van een disccussie .

denk ik .

toch blijf ik nog steeds proberen hoor , om verschillen te horen .

maar het lukt me niet .

misschien als ik wat ouder ben >???

groeten erik .

die in het echt veel aardiger is . :P:rolleyes:

aan jou symphatie twijfel ik geen minuut. :D:)

Maar het is je niet verboden, zoals je in de eerste post stelde?

Dus daarom zei JP dat je een loog... (wel overdreven trouwens)

Ik was wel verbolgen over het feit dat het jouw verboden was. En eigenlijk vind ik jouw posts niet irritant, maar als anderen dat wel vinden dan is het logisch dat een moderator dat meedeelt.

nee het is me niet verboden .

maar ik heb ook gezegd : het schijnt niet te mogen hier .

das toch logisch dat je dat denkt ,als je een pm krijgt van een moderator die breem irritant vind worden ?

btw : ik vind topics als : karton onder je speler veel irritanter . :P

ik heb het nog effe opgezocht ,

maar dit heb ik gepost

BREEM schijnt niet meer mogen hier .

het wekt irritaties op bij de fotumleden en moderators , wat enigzins wel begrijpelijk is als je net een kabel tussen je set hebt gehangen van 500 euro .

dus heb ik hem maar weggehaald , en heb ik deze site maar onder mijn postings gezet .

is weer eens wat anders dan dan een rij apparatuur inclusief exotische kabels als handtekenening .

om nou op ieder slakje zout te leggen ??

lekker belangrijk allemaal .

het ging mij om de site van audio-muziek .nl

maar die gasten gaan er gelijk een soap van maken .

gekkigheid allemaal :lol:

Ik weet niet hoeveel van de nu aanwezige leden ook de doorstart hebben mogen meemaken destijds.....

Maar toen kwamen de mods....dat waren wel de meest vervelende figuren die je in een forum kunt aantreffen. :mad2:

En vooral als ze van de opper-goeroe ook nog eens een vrije hand krijgen.... :angry:

Zij waren het die alle regels aan hun laars lapten,en als je dan reageerde op hun off-topic geleuter...kwam de opper goeroe himself je wel even je oren wassen :blink:

Erg gezellig forum.......veel plezier ermee ;)

--Hans.