Kermit Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Ik heb een tijdje geleden een champagnekleurige Sony tuner ST-S 770ES gekocht met van die houten zijpanelen. Dat apparaat heeft toch wel een veel mooiere uitstraling dan de huidige topper (SA5ES), degelijker gebouwd en mooier afgewerkt. De prestaties zijn identiek. Omdat ik verwacht deze tuner nog lang in mijn bezit te hebben leek het me een goede gedachte om het schema op te vragen bij Sony. Dat kostte 13 Euro en wat kreeg ik? Schema's, gebruiksaanwijzing, afregelgegevens, print-lay-outs en een onderdelen lijst. Kortom: veel meer dan ik verwachtte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 februari 2004 Report Share Posted 24 februari 2004 Ik heb dat een paar jaar geleden ook voor m'n CDP 202 ES speler gedaan. Inderdaad, ook 'n behoorlijk uitgebreid pakket. Toen kostte dat ca fl 25,- dus erg veel duurder zijn ze niet geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts