Pjotr Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Wibo, eh Wibi, ja dat was ik ff kwijt Wibo en Wibi met gaatjeshardbord van de Hubo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 wees een beetje kreatief.met een plaat piepschuim en een oude soldeerbout, kan je heel leuke kunst smelten(wel buiten doen), wat kleurtje er overheen. plaat mdf lijm er balkje op in diverse lentes en diktes,kleurtje. Dit helpt dus absoluut niet, tempex heeft n.l. geen geschikte acoustische eigenschappen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Eierdozen Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Ik zach diezelfde panelen hangen in de prive ruimte van die kleine indonesische pianist (ben ff zijn naam kweet, sourianie ofzo) waar zijn vleugel staat (lach niet, gisteren bij dat Andre van Duijn programma). Ik denk wel dat het iets met de akoustiek te maken heeft. wibi? met zijn 20 pied pipers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 29 februari 2004 Author Report Share Posted 29 februari 2004 Was het niet die panelen van primacoustic? www.primacoustic.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 4 maart 2004 Report Share Posted 4 maart 2004 wibi? met zijn 20 pied pipers? Volgens mij waren het er 19... Jelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 9 maart 2004 Author Report Share Posted 9 maart 2004 Ik kwam ook materiaal tegen van Rockfon (www.rockfon.nl). Is dit matriaal niet geschikt voor een woonruimte? Iemand ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 9 maart 2004 Report Share Posted 9 maart 2004 Ik kwam ook materiaal tegen van Rockfon (www.rockfon.nl).Is dit matriaal niet geschikt voor een woonruimte? Iemand ervaring mee? Geen ervaring mee. Of het voor audiotoepassingen ook geschikt is, weet ik niet. Ze reppen slechts van kantoren en zwembaden. Maar goed, het volgende plukte ik ook van hun site: 'Rockfon plafondpanelen zijn verkrijgbaar in een ruime keuze aan afmetingen. Van standaard 600x600 panelen tot en met grootformaat panelen in de maat 2400x600. Ook afmetingen als 1200x1200 zitten in het standaard assortiment. Deze panelen zorgen voor een uitermate rustgevend plafond. Daarnaast bestaat altijd de mogelijkheid tot het produceren van afmetingen op wens van de klant. Door een uitgekiend productieproces is het mogelijk om aan deze speciale klantwensen te voldoen'. Als het hier om millimeters gaat, past het in elk geval in jouw woonruimte. Gaat het om centimeters dan lijkt me van niet. Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts