Robbert Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Eigenlijk twee vragen: Is het verstandig zo'n speciaal contactdoos achter je installatie te hangen en zo ja; is Belkin dan een goede keus? En welk model? Kemp vind ik veel te duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Je kunt ook eentje van Phonologic (Naim) overwegen. Die kost 45,- euro (voor 6 apparaten) en is een erg goed alternatief Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 25 februari 2004 Author Report Share Posted 25 februari 2004 Je kunt ook eentje van Phonologic (Naim) overwegen. Waar te koop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Waar te koop ? Via elke Naim dealer in Nederland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 25 februari 2004 Author Report Share Posted 25 februari 2004 Waar te koop ? Via elke Naim dealer in Nederland. De NAIM dealer in Enschede had er nog nooit van gehoord............... Verkocht wel NFE voor 180,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Waar te koop ? Via elke Naim dealer in Nederland. De NAIM dealer in Enschede had er nog nooit van gehoord............... Verkocht wel NFE voor 180,- Hifi Studio City? Die hebben Naim nog maar net geloof ik, dus misschien niet heel gek dat ze het (nog) niet kennen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 De NAIM dealer in Enschede had er nog nooit van gehoord... Tssss.... vreemd. Ze staan gewoon vermeld op de prijslijst van de site van Phonologic. (importeur van Naim Nederland) zie: Phonologic Prijslijst - Naim audio Het heet een Naim 'mainsblock', en kwam onlangs nog zeer goed uit de bus in een Duits HiFi-magazine, t.o.v. duurdere soortgenoten. Ik heb een aantal maanden geleden nog bestel bij (r.i.p. ) Art in Sound, en ze wisten direct waar ik 't over had toen ik zei Naim 'stekkerdoos'. Mvg, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 De NAIM dealer in Enschede had er nog nooit van gehoord... Tssss.... vreemd. Ze staan gewoon vermeld op de prijslijst van de site van Phonologic. (importeur van Naim Nederland) zie: Phonologic Prijslijst - Naim audio Het heet een Naim 'mainsblock', en kwam onlangs nog zeer goed uit de bus in een Duits HiFi-magazine, t.o.v. duurdere soortgenoten. Ik heb een aantal maanden geleden nog bestel bij (r.i.p. ) Art in Sound, en ze wisten direct waar ik 't over had toen ik zei Naim 'stekkerdoos'. Mvg, Alco Over Art in Sound gesproken. Gisteren (of eergisteren, weet ik niet meer precies) waren ze nog 'winkel van de dag' hear... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Over Art in Sound gesproken. Gisteren (of eergisteren, weet ik niet meer precies) waren ze nog 'winkel van de dag' hear... Yep,... heb 't gezien Henrie. Dat zal wel dagelijks automatisch gaan, dat een winkel uit 't Hear-bestand dan weer winkel van de dag is, en dat Art in Sound er nog steeds in staat. Vind 't wel jammer hoor, aangezien 't voor mij 1 van de dichtst bijzijnde zerieuze HiFi-zaken was, met goede service en eens in de zoveel maanden zeer scherpe aanbiedingen van occasions en demo-modellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Over Art in Sound gesproken. Gisteren (of eergisteren, weet ik niet meer precies) waren ze nog 'winkel van de dag' hear... Yep,... heb 't gezien Henrie. Dat zal wel dagelijks automatisch gaan, dat een winkel uit 't Hear-bestand dan weer winkel van de dag is, en dat Art in Sound er nog steeds in staat. Vind 't wel jammer hoor, aangezien 't voor mij 1 van de dichtst bijzijnde zerieuze HiFi-zaken was, met goede service en eens in de zoveel maanden zeer scherpe aanbiedingen van occasions en demo-modellen Ik ken de winkel niet, maar heb doorgaans meer sympathy voor een kleine zelfstandige dan een grote jongen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Ik ken de winkel niet, maar heb doorgaans meer sympathy voor een kleine zelfstandige dan een grote jongen... Als ik me niet vergis werd de winkel gevormd door een voormalig medewerker van Sound-Gallery uut Grunn'n, die tevens 't dealerschap van Naim heeft overgenomen. (Sound Gallery was tot voor een jaar of 4 a 5 geleden ook nog Naim dealer) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Als ik me niet vergis werd de winkel gevormd door een voormalig medewerker van Sound-Gallery uut Grunn'n, die tevens 't dealerschap van Naim heeft overgenomen.(Sound Gallery was tot voor een jaar of 4 a 5 geleden ook nog Naim dealer) De winkel is een jaar of wat geleden gestart en vrij snel is de jongen van Sound Gallery de eigenaar geworden. Het is bijzonder jammer dat zo'n zaak dicht gaat. Het was daar dat ik voor het eerst bevangen werd door de magie van gereproduceerde muziek. Maar ook ik heb er te weinig de beurs getrokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulgastel Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Robbert ,heb zelf zo een filter gebruikt,het geluid knapte er aanzienlijk van op en het TV-beeld ook. Heb zelf een Belkin Maximum van 54 euro,en tevens een Sitecom Protection strip van 17.50 euro,de laatste klinkt voller maar iets minder levendig ,de Belkin dynamischer maar wat dunner.De belkin verkopen ze bij Praxis (niet tevreden,binnen 30 dagen geld terug!),de Sitecom is verkrijgbaar via Informatique.nl(17.50+5euro verz.kosten) of bij Paradigit computerwinkels.Wil je nog meer hierover lezen zie ''Schone stroom voor 3 tientjes'' op HIFI.nl,onder de forumrubriek ''bekabeling en stroom''. Hoor graag van je ervaringen. Groet ,Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Ze staan gewoon vermeld op de prijslijst van de site van Phonologic.(importeur van Naim Nederland) zie: Phonologic Prijslijst - Naim audio Ik zit even die prijslijst door te spitten. Daar word je ook niet vrolijk van. Waarom moet alles zo duur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Ik zit even die prijslijst door te spitten. Daar word je ook niet vrolijk van. Waarom moet alles zo duur Tja, dat begrijp ik ook niet Puur.... De prijzen van Naim zijn echt absurd, maar.... ik vind dat ze wel een goede stap hebben gezet door de Nait-5i en de CD5i op de markt te zetten. Die zijn vrijwel 't zelfde als de duurdere Nait-5 en CD5, alleen kun je er geen losse voeding (flatcap of HiCap) op aansluiten, zodat je dus geen upgrade mogelijkheid hebt binnen 't Naim pakket. De Nait-5 moet 999,- euro gaan kosten en de CD5 geloof ik iets van 1200,- euro. De Nait-2 kostte in 1988 1600,- gulden, en onlangs moest een kennis van mij even slikken toen zo'n oud Naitje zijn peperdure AudioNote set 't zweet deed uitbreken Vind 't helemaal jammer dat dat Naim Fraim rack zo belachelijk duur is. (1950,- euro voor 3 plateaus) Wat dat betreft is dat Naim stekkerblok opeens weer een positieve uitzonder (met 45,- euri) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Juist die i serie maakt de absurde prijsstelling duidelijk. Bij de goedkoopste CD speler betaald je dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 27 februari 2004 Author Report Share Posted 27 februari 2004 Heb een handelaar gebeld die het volledige assortiment van Naim verkoopt. Kreeg een verrassend (eerlijk) antwoord. Volgens hem was dat stekkerblok van Naim gewoon goedkoop plastic. Bij een bouwmarkt kon ik voor veel minder terecht. Volgens hem stelde dat Naim blok niets voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts