Sodejuu Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Hey hallo. Ik heb vanmiddag na m'n werk weer wat leesvoer opgepikt bij de bladenman. In de Stereo staat een verslag van de CES in Las Vegas, die vorige maand daar weer met veel succes werd gehouden. Al plaatjes kijkend, zag ik daar een foto van een apparaat dat kromme LP's weer recht kan maken. Het is een produkt van Air Tight (juist, die buizenjongens), maar ik vind helaas niks geen verdere info over dit "strijkijzer". De prijs zou ergens in de buurt van de Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Ik moet er wel mee lachen, is een mangel machine hier niet geschikt voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 februari 2004 Author Report Share Posted 25 februari 2004 Ik moet er wel mee lachen, is een mangel machine hier niet geschikt voor maar dan moet je wel een mangel gebruiken met verwarmde rollen Link to comment Share on other sites More sharing options...
theo technics Posted 25 februari 2004 Report Share Posted 25 februari 2004 Ik moet er wel mee lachen, is een mangel machine hier niet geschikt voor maar dan moet je wel een mangel gebruiken met verwarmde rollen Ik heb een gat in de markt bedankt Sodejuu, inversteer je mee in de ontwikkeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 februari 2004 Author Report Share Posted 25 februari 2004 Ik moet er wel mee lachen, is een mangel machine hier niet geschikt voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Ik weet niets van dit ding, maar heb wel een een andere oplossing gelezen op de site van A.J.van den Hul. Geloof bij de phono faq's. Hij heeft het over het plaatsen van de lp tussen twee glasplaten bij 40 graden Celcius. Tussen de plaat en het glas een stuk bakpapier stoppen. En goed schoon maken, anders word vuil voor altijd muziek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted 29 februari 2004 Report Share Posted 29 februari 2004 Ik weet niets van dit ding, maar heb wel een een andere oplossing gelezen op de site van A.J.van den Hul. Geloof bij de phono faq's. Hij heeft het over het plaatsen van de lp tussen twee glasplaten bij 40 graden Celcius. Tussen de plaat en het glas een stuk bakpapier stoppen. En goed schoon maken, anders word vuil voor altijd muziek Wat ik vroeger wel eens geprobeerd heb is een bolle plaat op de draaitafel leggen er vervolgens een brandende lamp bovenhangen. Na verloop van tijd wordt de plaat vlakker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts