Jump to content

Toonarmen

Jitze
 Share

Recommended Posts

Als je inderdaad zoveel geld wilt uitgeven aan een arm, is het goed te beseffen dat van SME zelfs tientallen jaren nadat een arm uit productie is gegaan onderdelen te verkrijgen zijn, daarnaast is de technische info in de vorm van service manuals evenals de hulp - via @mail, geschrift en/of telefonisch - die je krijgt bij het oplossen van problemen zonder meer subliem te noemen.

:huh:

Beste Jitze,

Je zegt veel,maar ook weer eigenlijk niet.

Of ik lees weer niet goed, schijn ik vaker last van te hebben de laatste maand (volgens de notaris die mij gisteren op de vingers tikten toen ik voor de 4e maal verkeerd las :D:D )

In feite zeg je dus dat de after-sales van SME zonder meer goed is en er na tientallen jaren er gewoon onderdelen te verkrijgen zijn.

Of dat bij Transrotor ook zo is v.w.b. hun armen die men als OEM laat bouwen bij o.a. SME is dus maar de vraag. Maar dat concludeer ik uit jouw antwoord,ook al heb je het daar niet expliciet over.

Zeg maar als ik het fout geconcludeerd heb.

Wat Werner zegt klopt wel. Clearaudio's catalogus lijkt te bestaan uit produkten die van anderen zijn gecopieerd. Daarnaast ook wel protserige draaitafels. Raeke heeft inderdaad altijd specials waarvan het uitgangspunt lijkt meer is beter. Toch denk ik dat je aan zo'n Fat Bob een zeer goede draaitafel hebt.

Persoonlijk ga ik meer voor de Engelse benadering: produkten lang op de markt houden en beetje bij beetje verbeteren.

Persoonlijk ga ik meer voor de Engelse benadering: produkten lang op de markt houden en beetje bij beetje verbeteren.

Ik niet, want het kan ook in een keer goed :huh::rolleyes:

Als je op SME doelt is er geen sprake van verbetering, wel van verandering, de markt van elementen werd gevolgd, veranderingen in gewicht en compliance maakten dit noodzakelijk.

In dit geval is in

Alles is te verbeteren Sodeju. Kan met kosten te maken hebben, geavanceerdere produktiemogelijkheden e.d. Op mijn werk zie ik dat ook vaak, alles moet anders en je loopt alleen maar weer tegen nieuwe fouten aan.

Alles is te verbeteren Sodeju. Kan met kosten te maken hebben, geavanceerdere produktiemogelijkheden e.d. Op mijn werk zie ik dat ook vaak, alles moet anders en je loopt alleen maar weer tegen nieuwe fouten aan.

Zeker waar Carl, maar mij is opgevallen dat Engelse produkten toch vaak vanaf het begin erg krakkemikkig op de markt worden gezet, en dan beperk ik me niet tot audio alleen. :o Bekijk een een Range Rover van dicht bij. Daar waar andere auto's strakke naden hebben, varieren de naden bij een Engelse auto (ook een Range Rover van een ton) behoorlijk. Dat noem ik gewoon slecht. Kwaliteit staat in Engeland echt niet bovenaan.

En dat ligt echt wel aan dat volk. Ze zijn gewoon vies en slordig. Bij ons op het werk krijgen we apparaten uit heel Europa, Midden Oosten en Afrika ter reparatie aangeboden. Er zijn vieszakken bij, maar de reparaties uit Engeland zijn vaak gewoon te vies om vast te pakken. Als ze zo al met hu eigen apparatuur omgaan, kun je je voorstellen hoe onge