Jump to content

waar ik niet lekker van word

joopus
 Share

Recommended Posts

zie ik een advertentie staan van een n.b.s. interlink.

de prijs is normaal 12000, en nu voor 2100 euro, mensen volgens mij ben je dan echt hhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gek geworden.

net zoals dat gelul van speelt fantaaaastisch, waarom doe je hem dan weg SUKKEL.????????????????????????????????????????.

hier wil ik NIETS mee te maken hebben.

ik vond 100 euro al te veel . :(<_<;):(:(

heeft NIETS met muziek te maken brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ik las laatst nog een Homestudio van een paar jaar terug, waarin een malloot, uhhh ik bedoel kandidaat centraal stond in de gelijknamige rubriek, die een 'setje' van 2x2 meter Nordost ls-kabel had t.w.v..... 14000,- Gulden!!! :blink::wacko:

(aangesloten op B&W 802's :rolleyes: )

Kijk, ik zal niet veel geld uitgeven aan kabelarij, maak het dan liever zelf.

Maar bedenk wel dat die extreem hoge prijzen ook gelden voor andere apparatuur, ik bedoel dat daar ook de verhouding tussen kosten en prijzen zoek zijn.

En verder is het zoals Kermit zegt, ieder stelt een andere grens..

Tis wat he met die koper prijzen :rolleyes:

Aha, bedoelen ze dat in advertenties met 'kosten koper'? Kun je tenminste meteen zien of het een audiofiel verantwoord huis is.

Met vriendelijke groeten,

Manus

de prijs is normaal 12000, en nu voor 2100 euro, mensen volgens mij ben je dan echt hhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gek geworden.

net zoals dat gelul van speelt fantaaaastisch, waarom doe je hem dan weg SUKKEL.????????????????????????????????????????.

ik vond 100 euro al te veel . :(<_<;):(:(

Mijn god, gaan we weer, episode 51723 over geld, kabels en audio. Het is een hoop geld, net zoals

ik vond 100 euro al te veel . :(  <_<  ;)  :(  :(

Mijn god, gaan we weer, episode 51723 over geld, kabels en audio. Het is een hoop geld, net zoals

als een auto 5 ton kost , is ie dat waard .

een huis van 2 miljoen ook .

maar een kabel ??????????

Hoe kun je nou beslissen of een auto 5 ton waard is, of een huis 2 miljoen ?! :blink::unsure:

De enige die kan beslissen of om 't even welk product z'n geld waard is, is de koper/gebruiker zelf, lijkt me... B)

Ik las laatst nog een Homestudio van een paar jaar terug, waarin een malloot, uhhh ik bedoel kandidaat centraal stond in de gelijknamige rubriek, die een 'setje' van 2x2 meter Nordost ls-kabel had t.w.v..... 14000,- Gulden!!! :blink::wacko:

(aangesloten op B&W 802's :rolleyes: )

Beste Alco,

Waarom een malloot? Omdat hij 14000 Eur aan kabels uitgeeft, of omdat hij dat aan een Matrix 802 hangt?? Laat ik toch hopen dat je niet dat laatste bedoelde :D

Groeten,

Bas

Beste Alco,

Waarom een malloot? Omdat hij 14000 Eur aan kabels uitgeeft, of omdat hij dat aan een Matrix 802 hangt?? Laat ik toch hopen dat je niet dat laatste bedoelde

Nee hoor Bas, ik bedoelde niet dat laatste B)

Oja, en ik bedoelde de Nautilus 802's, niet de Matrix 802 :)

(btw, het was 14000,- Gulden, geen euro's... :rolleyes: )

Beste Alco,

Waarom een malloot? Omdat hij 14000 Eur aan kabels uitgeeft, of omdat hij dat aan een Matrix 802 hangt?? Laat ik toch hopen dat je niet dat laatste bedoelde

Nee hoor Bas, ik bedoelde niet dat laatste B)

Oja, en ik bedoelde de Nautilus 802's, niet de Matrix 802 :)

(btw, het was 14000,- Gulden, geen euro's... :rolleyes: )

Beste Alco,

Ach ieder zijn meug :D

Persoonlijk zou ik die 14000 gulden hebben bijgelapt zodat ik de Nautilus 800 kon kopen. Dan maar even met met lampionendraad :D

Groeten,

Bas

Persoonlijk zou ik die 14000 gulden hebben bijgelapt zodat ik de Nautilus 800 kon kopen. Dan maar even met met lampionendraad

Me too, Bas :rolleyes:

Hoewel,...ten tijde van dat interview bestond de N800 nog niet, geloof ik.