luxmanL81 Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 ben ouwe meuk aant opruimen,bladen enz zie ik opeens een folder www.soundstyle.net had ik op een van de vele bezoeken in engeland ,plaats oxford bij audio zaak megenomen die gaste hadden speakers staan van 10.000,00 pound ( 5.000,00 kilo voor ned begrippen) en installaties pffftt die folders kank ff niet weer vinden....... die kom ik wel weer tegen hoop ik kan ik het merk even noemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 ben ouwe meuk aant opruimen,bladen enz zie ik opeens een folder www.soundstyle.net had ik op een van de vele bezoeken in engeland ,plaats oxford bij audio zaak megenomen die gaste hadden speakers staan van 10.000,00 pound ( 5.000,00 kilo voor ned begrippen) en installaties pffftt die folders kank ff niet weer vinden....... die kom ik wel weer tegen hoop ik kan ik het merk even noemen Wat is dit nou weer..... geen recentie, en geen hifi meubel.....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 Die Soundstyle meubels vallen onder de importeur van Cyrus. Dit rack kost geloof ik iets van 400,- euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 februari 2004 Author Report Share Posted 26 februari 2004 ow ja die luidspreker boxen hadden geen doek ervoor maar allemaal een soort zwarte draadjes van boven naar beneden gespannen,een soort elasties spul ze waren ongeveer 1300 mm hoog pee es ik heb geen audiomeubel want het staan in de inbouwkast ... en de teevee ,vidio en dvd staan in de schoorsteen schouw ( is wel buiten werking) zodat het geheel niet veel ruimte in de ruimte ( kamer ) inneemt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 februari 2004 Report Share Posted 26 februari 2004 ow ja die luidspreker boxen hadden geen doek ervoor maar allemaal een soort zwarte draadjes van boven naar beneden gespannen,een soort elasties spul ze waren ongeveer 1300 mm hoog Dat klink als de schitterende Sonus Faber Guarneri ...of heb ik 't mis Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 26 februari 2004 Author Report Share Posted 26 februari 2004 mis of niet mis de gene die ik heb gezien hadden hout van boven naar beneden en niet eeen soort zuiltje maar de draadje gedoe looks the same, zal het kaartje van de zaak wel opzoeke en ze ff belleh als ik mijn geheuge opfris zou het best eens een italiaanse naam kunne zijn i will look it up by the way kom er binnekort wee in de buurt ( neighbourhood) dus!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts