Kermit Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Zojuist het programma van De Doelen voor het volgend seizoen bekeken. Daar zit een aantal snoepjes bij. Wat dacht je van het Concertgebouworkest met Jansons als dirigent: Petrouska van Stravinsky en de 6e symfonie van Tsjaikovsky. Of the London Symphony Orchestra o.l.v. Gardiner met de 6e en 7e symfonien van Beethoven. Verder heb ik het 1e pianoconcert van Tsjaikovsky voorbij zien komen, het 3e van Rachmaninov, Romeo & Julia van Tsjaikovsky en de suite uit het complete ballet van Prokofiev, Pictures at an exhibition van Moessorgski, het requiem van Verdi en nog veel meer. Ik ga eens lekker wat uitzoeken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 27 februari 2004 Report Share Posted 27 februari 2004 Vergeet ook de 2e van Mahler niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Er zitten inderdaad prachtige concerten bij. Ik heb al kaarten besteld! Dit kun je o.a. doen op www.dedoelen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 1 maart 2004 Author Report Share Posted 1 maart 2004 Ha Zee Ook ik heb inmiddels kaartjes besteld voor de serie van internationale orkesten: 2e Pianoconcert van Liszt, 8e van Dvorak, Petrushka, 6e van Tchaikovski, 6e en 7e symfonie van beethoven... Dat wordt genieten met een hele grote G... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Ja, voor die zelfde serie heb ik ook besteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 9 maart 2004 Report Share Posted 9 maart 2004 Ook ik heb inmiddels besteld (nu nog binnen krijgen) de grote symphonie serie en daar bij de gratis argentijnse tango avond op 23 april dit jaar! 2 kaarten nog wel! das nog een aardig Cock is dit niet iets voor jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 maart 2004 Report Share Posted 9 maart 2004 Ook ik heb inmiddels besteld (nu nog binnen krijgen)de grote symphonie serie en daar bij de gratis argentijsche tango avond op 23 april dit jaar! 2 kaarten nog wel! das nog een aardig Cock is dit niet iets voor jou? Ik kan niet dansen Michel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 11 maart 2004 Report Share Posted 11 maart 2004 Dat valt me tegen Cock. Maar goed het is geen dans avond hoor! Ik zelf kan n.l. ook niet dansen dus ik zoek gewoon iets uit waar ik kan blijven zitten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts