cgm Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Sjit, dan kunnen we het forum sluiten ... Zou leuk zijn als Guido Tent hier eens een duit in het zakje zou doen ... Paul. Wat verwacht je dan van hem? Ik denk dat het over een klok zou kunnen gaan.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 Nee, laat ie het overige digitale deel maar eens toelichten. Ik stap trouwens niet van mijn Seiko's af Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 1 maart 2004 Report Share Posted 1 maart 2004 cd spelers klinken grotendeels eender, de enige verschillen die kunnen optreden zitten in de uitgangstrap en in de klok. Dat er maar twee onderdelen verschillen wil nog niet zeggen dat de verschillen klein zullen zijn. Maar je hebt het inderdaad niet over een verschil van dag en nacht, absoluut gezien. Voor ons zijn kleine verschillen soms wat groter.. Tsja, wat noem je grote verschillen? Grote kans dat als iemand zo mijn set met de Sony zou beluisteren dat hij het geweldig vindt klinken. Dat vond ik ook, totdat je hoort dat het nog weer een stuk beter kan (of eigenlijk: minder slecht, want het blijft natuurlijk maar een sumiere benadering van de werkelijkheid!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts