Jump to content

Nieuwe speakers

Rogier
 Share

Recommended Posts

:D Het heeft even geduurd, maar eindelijk zijn ze bijna af, nog 1 kleine filteraanpassing, en dan maar het filter aan elkaar bakken.

Goede dingen hebben tijd nodig zeggen we maar! :D

Ze klinken toch een stuk beter dan de vorige speakers die ik heb gebouwd.

Ik vrees wel dat ik ze binnenkort wel weer wil verkopen, omdat ik uiteindelijk toch wel een hometheather set moet hebben, maar het is wel een lange-termijn plan. Al weet je natuurlijk niet hoe snel iets kan gaan ;)

Eerst maar eens de speakers vervangen, dan de voorversterker en dac en dan de eindversterker. :(

Gr. Rogier

:D Het heeft even geduurd, maar eindelijk zijn ze bijna af, nog 1 kleine filteraanpassing, en dan maar het filter aan elkaar bakken.

Goede dingen hebben tijd nodig zeggen we maar! :D

Ik vrees wel dat ik ze binnenkort wel weer wil verkopen, omdat ik uiteindelijk toch wel een hometheather set moet hebben, maar het is wel een lange-termijn plan. Al weet je natuurlijk niet hoe snel iets kan gaan ;)

Eerst maar eens de speakers vervangen, dan de voorversterker en dac en dan de eindversterker. :(

Gr. Rogier

Als je ze eventueel gaat verkopen zou je mij dat dan kunnen laten merken. Mischien ben ik wel geintreseerd.

Goede dingen hebben tijd nodig zeggen we maar!  :D

Ik vrees wel dat ik ze binnenkort wel weer wil verkopen, omdat ik uiteindelijk toch wel een hometheather set moet hebben, maar het is wel een lange-termijn plan. Al weet je natuurlijk niet hoe snel iets kan gaan  ;)

Gr. Rogier

Als je ze eventueel gaat verkopen zou je mij dat dan kunnen laten merken. Mischien ben ik wel geintreseerd.

En die DAC wil ik hier ook wel eens proberen :D;)

BTW, ik heb nog altijd een voedinkje staan en Stefan's vakantie is ook voorbij :rolleyes:

Sodejuu,

Dac, dac... oooo dat kleine zwarte ding waar Wadia op staat.. :P

Het begint zo op een tweedehands rubriek te lijken..

Tuurlijk kun je die eens proberen, geen probleem.

Wat betreft de afspraak, maak hem maar hoor, en laat maar weten wanneer, komt wel goed. O wel nog even wachten, want de betreffende kabel ligt nu in Zeeland. Ik laat je het nog wel weten.

Mischien gaat de ht set er sneller komen dan ik verwachte... Eindelijk kan ik dan 5 speakerkabels tegelijk inspelen :rolleyes: mijn droom komt uit :lol:

Ik denk dat ik zo maar eens een nieuw topic zal openen.

Gr. Rogier

Rogier,

Als ik het goed begrijp verkoop je deze speaker ook, althans dat begrijp ik uit je site.

Wat zou deze speaker dan moeten kosten??

Conqubite

Je hebt een pb'tje

gr. Rogier

• 4 weeks later...

;)

Ondankt dit warme weer vandaag de halve dag gesoldeerd en kabels gestript.

Eindelijk zijn de speakers dan toch helemaal af. Ik zal snel eens wat foto's maken.

O, ik kan het niemand aanraden om te solderen met dit weer... het was een kwartiertje solderen, en dan naar buiten in de schaduw strompelen. Dan na een tijdje weer naar binnen en overnieuw een kwartier.

Gr. Rogier

;)

Ondankt dit warme weer vandaag de halve dag gesoldeerd en kabels gestript.

Eindelijk zijn de speakers dan toch helemaal af. Ik zal snel eens wat foto's maken.

O, ik kan het niemand aanraden om te solderen met dit weer... het was een kwartiertje solderen, en dan naar buiten in de schaduw strompelen. Dan na een tijdje weer naar binnen en overnieuw een kwartier.

Gr. Rogier

Beste Rogier,

Ik heb er alleen deze week al 380 XLR pluggen opzitten, 26 D-sub connectoren etc. :)

Het resultaat kun je hier zien. www.kinkfm.nl :D

Groeten,

Bas

Ik leef helemaal met je mee, zoveel gesoldeer, en dan in dit weer.... gelukkig wordt het weer minder warm binnekort.

Yep, hier in 't Noorden is 't vandaag nog even afzien...

Morgen nog 'n graad of 26 a 27, en dan een paar dagen adempauze met zo'n 23 a 24 graden.