Jump to content

nu breekt me de klomp

Recommended Posts

Het komt wel vaker voor dat ik absurde dingen zie bij de tweede hands rubriek. Nu post ik daar maar eens over met een voorbeeld. Dus hier komtie:

Een tweede hands Linn Basic voor........... 500 Euro!

Ik heb 10 jaar geleden zo'n draaitafel nieuw gekocht en er 999 gulden voor betaald

:confused::confused: Heb ik iets gemist ????

Sowiezo zijn de tweede hands prijzen van draaitafels op dit moment absurd. Ik stel een boycot voor :P:P

KARMA of Instant karma ( john lennon een tijdje terug)

wat je hebt gemist is de overgang naar de euro's

want daar zijn we echt klaar mee!!!

we worden allemaal genept door die valuta change...

euro pees

euro disny

euro pa

euro master

euro ...

Dezelfde verbazing heb ik over de Musical Fidelity apparaten die de laatste tijd worden aangeboden. Uit de "tonnetjes: serie worden apparaten aangeboden voor zo'n 200 tot 260 euro terwijl die apparaten dat ook nieuw hebben gekost of minder... je kan het natuurlijk proberen maar dit is absurd.

Ik heb mijn x-pre met x-psu (voorversterker + voeding) van MF gekocht voor 175 euro terwijl die dus 630 euro nieuw hebben gekost... dat is tenminste nog leuk om 2e hands te kopen.

nando

Dezelfde verbazing heb ik over de Musical Fidelity apparaten die de laatste tijd worden aangeboden. Uit de "tonnetjes: serie worden apparaten aangeboden voor zo'n 200 tot 260 euro terwijl die apparaten dat ook nieuw hebben gekost of minder... je kan het natuurlijk proberen maar dit is absurd.

Ik heb mijn x-pre met x-psu (voorversterker + voeding) van MF gekocht voor 175 euro terwijl die dus 630 euro nieuw hebben gekost... dat is tenminste nog leuk om 2e hands te kopen.

nando

potjandriedubbeltjes, ik sta zo rood!!

Anders verkoop je toch gewoon je.....

XA50s !!

Om de dooie dood niet!!

Als nou iemand mijn xcanv2 wil hebben voor de prijs van de v3

Than i'm your man!!

Ik hou me mond weer!

Het komt wel vaker voor dat ik absurde dingen zie bij de tweede hands rubriek. Nu post ik daar maar eens over met een voorbeeld. Dus hier komtie:

Een tweede hands Linn Basic voor...........  500 Euro!

Ik heb 10 jaar geleden zo'n draaitafel nieuw gekocht en er 999 gulden voor betaald

:confused:  :confused:  Heb ik iets gemist ????

Nee joh.

Gewoon een goeie investering... :P