Jump to content

Enquete (kadobon) Digitale crossover (DSP)

E5B1
 Share

Recommended Posts

Geachte Lezers,

Wij zijn een projectgroep van de Fontys Hogeschool Eindhoven. Momenteel zijn wij bezig met een project Digitale crossover en daar hebben wij jullie hulp bij nodig. De bedoeling is als volgt:

- Enquete waarheidsgetrouw invullen (hierbij vindt een controlle plaats)

- E-mail adres of naam achterlaten

- Versturen door middel van de knop onderaan de enquete

Na afloop van de enquete zal er 1 persoon beloont worden met een leuke cadeaubon.

Helaas is het tegenwoordig nodig om overal voorwaarden aan te verbinden. Ook onze enquete daar niet aan.

- Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.

- De persoon wordt door de computer aangewezen uit de deelnemers die hun enquete juist hebben ingestuurd.

- De uitslag wordt per e-mail/brief bekend gemaakt. Indien de winnaar niet per e-mail/brief bereikt kan worden, wordt een andere winnaar aangewezen.

- Per (e-mail)adres kan slechts een keer worden deelgenomen. Indien meerdere enquetes worden ingestuurd, zal slechts een van deze enquetes meetellen als -mogelijk juiste- inzending.

Veel plezier met het invullen van de enquete.

Enquete

Met vriendelijke groeten,

Groep E5B1

Jullie zijn niet de eersten met zo'n enquete. Er staat hier al ergens een topic over precies hetzelfde onderwerp, ook van studenten van de Fontys Hogeschool. Was weinig animo voor hier...

Volgens mij zijn dit dezelfde pipo's. Volhouders zijn het wel :P , maar ik ook, dus doe ik nog steeds niet mee :DB)

Na afloop van de enquete zal er 1 persoon beloont worden met een leuke cadeaubon

Ja hoor eens, met spiegeltjes en kraaltjes kom je hier niet ver. Probeer het eens met de duurste spiekerkabels die je vinden kan.

:ph34r:

Er is wel 1 ding wat beter is dan vorige, deze groep heeft de enquete iets beter uitgewerkt. Qua uiterlijk, inhoud heb ik nog niet goed nagekeken. :rolleyes::P

Verder is het wel handig om het aantrekkelijker te maken, door de waarde van de cadeaubon op te noemen. ;):unsure::)