Guest C J Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Grappig..........ik de sphinx project 2 vv en de project 12 eindblokken ook behalve mijn cdspeler is de project nine. Ik heb het idee idd dat je het bij je eigen moet gaan zoeken beste mede sphinx fanaat Ik denk idd dat je last hebt van gewenning....het heeft niets met audiofiel zijn temaken [misschien een begin] geluidsbeeld went na een tijd in de dezelfde opstelling tehebben geluisterd. Endus geen kippevel meer na een prachtig nummer van bv mike oldfield, of pink floyd hele simpele stelling: Je hebt een mooie high-end set die zijn werk goed doet...wat wij doen is fout wij gaan automatische [na loop van tijd] steeds technischer luisteren inplaats van de muziek letten we ineens op pingeltje hier trompetje daar [ik heb mezelf hier ook betrapt] en daar ga je weer schuiven en andrs neerzetten. je moest eens weten hoeveel keer ik mijn speakers van 115kg perstuk verschoven heb [ik zie er bijna uit als de hulk Heeft echt geen zin allemaal tijdelijke oplossingen....en om ff je verklaring te bantwoorden over dat een midisetje lijkt beter te klinken [technisch gezien is dat niet zo dat weet elke boerenlul wel] maar het klinkt anders dan wat jij gewend bent. Ik heb gister een paar orginele geen namaak tubetraps opgehaalt ik heb er nu in het totaal 6 staan [waaronder 2 van 150mtrhoog [halvetraps] het geluid klinkt niet mooier maar anders...meer demping enz maar of dat tengoede is gekomen van het totale plaatje dat wil ik de aankomende dagen ff uitproberen uiteraard. ENZO BLIJF JE BEZIG....je kunt twee dingen doen nu of genieten van de muziek....Of eens overwegen de audiofiele wegen inteslaan en maar blijven wisselen van set en speakers enz [WAARSCHUWING IS EEN DURE HOBBY ] Geloof me moet je niet schrikken als op het einde van de rit rond de 2ton aan spul hebt staan die mensen ken ik ook....ooooooooo....aaaaaa....toch vind ik het bij mij mooier klinken....tis maar net waar je grens ligt. Ben je dan ook groen geworden van al dat gesleep? Groet C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 ...Weg met die MIT kabels. De filosofie van Mit schijnt al jaren achterhaald te zijn. ... Beste C J, Had dat nou eerder gezegd Heb ik gisteren intens zitten genieten van Schubert en Brahms met mijn MIT-kabels die al zeven jaar hun werk doen. Heb ik mezelf al die jaren waarschijnlijk voor de gek zitten houden. Nou bedankt hoor Met opgewekte groet, Beste Dick, Blijf opgewekt. Heb ik ook jaren gedaan. Tot ik van iemand een tip kreeg. Dure MIT's weg, goedkopere Seec Stage One er tussen, verschil van dag en nacht. Deze kabel heeft echte high-end pretenties. Ik heb verschillende andere geprobeerd, van onbeschoft duur tot spotgoedkoop, maar tot nu toe vind ik deze het beste van allen. Met opgewekte groet, C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts