carl Posted 6 maart 2004 Report Share Posted 6 maart 2004 Wat heb je nu op de markt aan een SACD waar zowel CD als SACD beter klinken als mijn huidige Meridian. Liefst iets met allerlei filters erop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 7 maart 2004 Report Share Posted 7 maart 2004 als je dan toch wil zou ik cd,sacd,dvd-a combi nemen. maar ik zou nog minstens een half tot een jaar wachten,rare berichten in de bladen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tubefan Posted 9 maart 2004 Report Share Posted 9 maart 2004 Hallo, Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd welke berichten hij bedoelt. Dus ik zou zeggen verklaar je nader. Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 maart 2004 Report Share Posted 9 maart 2004 'Wij',philen denken dat de audio wereld om ons draait. Jammer das dus niet zo. waar blijkt de toekomst te zijn voor de grote jongens,DVD,Mp3 en aanverwante rotzooi. en? nou het probleem is dus dat de loopwerkjes uit gaan sterven, voor sacd is dat al vrij zeker,Dvd-a maakt een klein kansje om te overleven,mischien dan al weer wel in een gewijzigde vorm,ofwel dvd-a is ook ten doden opgeschreven. wel zal er in de richting van dts of weer wat nieuws, het volgende audiophile formaat zich aankondigen op basis van dvd dus. ik zelf hoop nog een beetje dat Teac(als loopwerkboer) door zal gaan ,net een alles eter uitgebracht dus... Wat Pioneer gaat doen is ook nog een vraag,men denkt dat die uiteindelijk met de grote mee moet. Praat eens met imporeurs daar krijg je ook veel te horen. er zijn die dit al hebben vernomen en het ergste vrezen maar er is als ik het allemaal dus goed begrijp,is op dit moment dus nog niets zeker! Dus (nog) geen paniek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts