Geerdie Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... HEHEHE ook jij kan tever gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... HEHEHE ook jij kan tever gaan Geintje op z'n tijd moet kunnen...toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... HEHEHE ook jij kan tever gaan Geintje op z'n tijd moet kunnen...toch? d8cht dat de smileys al genoeg zeiden....ik neem het niet op mijn fatsoen hoor ben maar niet bang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Resonancer Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 dat ik het niet mooi vind, ik heb nergens geschreven dat ik het niet mooi vind,wel dat ik dit geen muziek vind voor kwaliteits luidsprekers. nou nou, jij durft, wel s naar dj Yahel geluisterd? geen diepte?geen breed sterobeeld? Ook bij muziek gemaakt door electronica zijn speakers heel erg belangrijk vind ik, als er nl iets dynamisch is dan is t wel techno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... siss-boem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Je hebt trouwens nog een vooroordeel vergeten. Je had namelijk ook JBL moeten aanprijzen als mogelijke speaker. Want die kunnen ook alleen maar stampen en beuken moet je weten. En ik kan het weten, want ik heb ze zelf ook (en toch heb ik heel fijn (met af en toe het kippenvel op de armen) naar Nick Cave zitten luisteren gisteren...). Eeeehhhh......Infinity misschien?? Boem... tsss... siss-boem Precies Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 18 maart 2004 Report Share Posted 18 maart 2004 Zo genoeg! Zij die geen affeniteit met techno hebben kop houden en OPZOUTEN! Er wil iemand advies over speakers en techno! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimeara Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Ik zou zeggen JBL control series. Klipsch en Infinity lijken mij ook zeer geschikt. Ik zou ook Cerwin Vega! willen toevoegen aan het rijtje kandidaten. Die doen het bij mij goed. MZZL, Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Zo genoeg!Zij die geen affeniteit met techno hebben kop houden en OPZOUTEN! Er wil iemand advies over speakers en techno! Ten eerste maak jij niet uit en ten tweede ik vind een stukje techno op z`n tijd wel lekker. Alhoewel ik drum and bass liefhebber ben De discussie over welke speaker voor techno kan nooit aanwezig zijn....waarom niet er is nog nooit een specifiekespeaker gemaakt voor die takkeherrie Maargoed als ik een technofan zou zijn....zou ik gaan voor een p/a installatie waarmee je zeker weet dat je de hele buurt kan laten meegenieten. zo`n speaker met 2 15"woofers erin en natuurlijk is het altijd kicken om ff de wattage te vermelden met koeienletters 1000watt....fwop...fwop....fwop als je bij de overbuurman staat. En bij jezelf binnnen je vullingen en je gehoor missen na een jaar techno enz tehebben gedraait Maargoed zoals ik al op een sarcastische manier wil zeggen [gnegne] koop een p/a installatie kosten niet al teduur verhoudingsgewijs en je kunt er lekker meebeuken todat je groen ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Zo genoeg!Zij die geen affeniteit met techno hebben kop houden en OPZOUTEN! Er wil iemand advies over speakers en techno! vroeger , toen ik nog klein was , vond ik techno echt te gek Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 19 maart 2004 Report Share Posted 19 maart 2004 Nu we het toch over techno hebben! Zin in vage techno? Morgen in roosje! Het jubileum van Zodiac! 10 jaar terug in de tijd! Kom je ook? Erik, om je jeugd te laten herleven? Klik!! en moet je die set van roosje eens zien! Klik!!! Om weer ontopic te geraken....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 20 maart 2004 Report Share Posted 20 maart 2004 veel plezier zou ik zeggen zoals ik al aangaf PA kicksass met deze muziek....ik ga me set er niet mee bevuilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
der neue Posted 20 maart 2004 Author Report Share Posted 20 maart 2004 nou, waar ik dus echt niet naar opzoek ben is een pa setje hoor, het moeten 2 monitor speakers zijn liefst boekenplank model zodat ik kraak helder kan horen wat ik doe en kan genieten van mijn platen, en inderdaad de mensen die hier techno afzeiken hebben echt geen idee waarover ze het hebben, ik zag al wat namen voorbij komen (waarvan sommige hardstyle en sommige trance dj/producers waren) als dat het enige is waar jullie techno kennis naartoe gaat dan kan ik begrijpen dat je het niks vind, maar zoals bij zoveel als je je er ook maar eventjes meer in verdiept dan vind je echte kwaliteit, en dat hooor je geloof me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 20 maart 2004 Report Share Posted 20 maart 2004 nou, waar ik dus echt niet naar opzoek ben is een pa setje hoor, het moeten 2 monitor speakers zijn liefst boekenplank model zodat ik kraak helder kan horen wat ik doe en kan genieten van mijn platen, en inderdaad de mensen die hier techno afzeiken hebben echt geen idee waarover ze het hebben, ik zag al wat namen voorbij komen (waarvan sommige hardstyle en sommige trance dj/producers waren) als dat het enige is waar jullie techno kennis naartoe gaat dan kan ik begrijpen dat je het niks vind, maar zoals bij zoveel als je je er ook maar eventjes meer in verdiept dan vind je echte kwaliteit, en dat hooor je geloof me! Kom eens met een paar namen! Dan zal ik eens kijken wat xs4all met een datalimiet overschrijding doet! Je kunt geen techno genoeg hebben! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 20 maart 2004 Report Share Posted 20 maart 2004 nou, waar ik dus echt niet naar opzoek ben is een pa setje hoor, het moeten 2 monitor speakers zijn liefst boekenplank model zodat ik kraak helder kan horen wat ik doe en kan genieten van mijn platen, en inderdaad de mensen die hier techno afzeiken hebben echt geen idee waarover ze het hebben, ik zag al wat namen voorbij komen (waarvan sommige hardstyle en sommige trance dj/producers waren) als dat het enige is waar jullie techno kennis naartoe gaat dan kan ik begrijpen dat je het niks vind, maar zoals bij zoveel als je je er ook maar eventjes meer in verdiept dan vind je echte kwaliteit, en dat hooor je geloof me! Orblivion ken je dat Union Jack- There will be no armageddon valt in de schappen onder techno....erg plezierige muziek. Dus ja ik weet echt wel waar we het over hebben zo heb je ook nog Electric universe ken je die toevallig. maar je wilt namen Cerwin Vega zou ik dus niet aan beginnen is kwa rendement pure bagger [kan het weten heb ze zelf een tijdje gehad] Wat mag het kosten B&w dm series schijnen het ook lekker tedoen en kwalitatief heel goed tezijn bookshelf speaker ken iik er maar weinig van. Ik heb nog een paar Infinity reference 11i staan [gezien de prijs een topper] maar niet meer aantekomen Ga gewoon naar een winkel toe zou ik zeggen en probeer eens het een en ander uit. Wel proberen ze bij jou thuis tekrijgen die speakers die je wilt beluisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts