Jump to content

Kermit, bedankt!

spido
 Share

Recommended Posts

Lang gewacht, stil gezwegen...

nooit gedacht, toch gekregen!

Toen ik nog jong en arm was, waren de prachtige klassieke opnamen van Deutsche Grammophon Gesellschaft, Decca en Philips meestal ver boven mijn financi

Waarde Spido,

Afgezien van het waarheidsgehalte van je bericht vraag ik mij in gemoede af door wie je wordt gesponsord, door de spekstenen-luidspreker-boer, de Appelschase VVV, DGG/Philips/Decca, V&D of vond je het gewoon tijd om weer eens iets te melden :P:P:P

Met opgewekte groet,

Spido,

Toen Kermit vorige week bij mij langs kwam had hij de Britten cd ook bij zich.

En inderdaad: op wat lichte bandruis na is het een verbluffend mooie opname!

Ik heb het weekeinde al even in de diverse bakken (o.a. V&D) gesnuffeld, maar helaas niets meer te bekennen van deze opname. De zoektocht gaat dus door.

Volgens Kermit is in deze serie ook de 9e van Dvorak olv Kondrashin erg goed, maar ook daarvan tot op heden geen spoor.

Waarde Spido,

Afgezien van het waarheidsgehalte van je bericht vraag ik mij in gemoede af door wie je wordt gesponsord, door de spekstenen-luidspreker-boer, de Appelschase VVV, DGG/Philips/Decca, V&D of vond je het gewoon tijd om weer eens iets te melden :P:P:P

Met opgewekte groet,

Beste Dick,

Waarbij maar weer eens is aangetoond dat ook de grootste geest zich met kleine gedachten kan bezighouden... :huh:

• 2 weeks later...