ramonbo Posted 17 maart 2004 Report Share Posted 17 maart 2004 Wie weet een mooi en SIMPEL schema van een buizenversterker die zonder tussenkomst van een step-up trafo een esl kan aansturen. De versterker hoeft niet een groot vermogen te leveren omdat deze wordt toegepast voor klijne ESL's in combinatie met een klijne subwoofer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guido Tent Posted 17 maart 2004 Report Share Posted 17 maart 2004 Wie weet een mooi en SIMPEL schema van een buizenversterker die zonder tussenkomst van een step-up trafo een esl kan aansturen. De versterker hoeft niet een groot vermogen te leveren omdat deze wordt toegepast voor klijne ESL's in combinatie met een klijne subwoofer. Hoi Simpel is vaak gewenst, maar hier denk ik lastig te realiseren, zo'n hoge spanning vraagt om een robuust ontwerp en de nodige voorzichtigheid bij bouwen Je kunt eens bij Remco kijken http://www.ultranalog.com/9912/p25/ wat ik gehoord heb in Aarhus destijds http://www.triodefestival.net/atf2001/dutch/pics3.html klonk ERG goed succes Guido Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 17 maart 2004 Report Share Posted 17 maart 2004 goed mmm ach... het was toen nog _lang_ niet af. En toen het wel af was sloeg de verveling al weer toe (ESLs kopen?)... Remco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramonbo Posted 18 maart 2004 Author Report Share Posted 18 maart 2004 Wat ik van plan ben zal ik beter toelichten. Ik wil in mijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramonbo Posted 19 maart 2004 Author Report Share Posted 19 maart 2004 Bedankt voor de tip. beetje laat misschien maar toch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guido Tent Posted 20 maart 2004 Report Share Posted 20 maart 2004 goed mmm ach... het was toen nog _lang_ niet af. En toen het wel af was sloeg de verveling al weer toe (ESLs kopen?)... Remco Hoi Remco, Was je verveeld door het geluid of door het bijna af zijn ? Ben zelf tevreden met mijn 2 weg gebaseerd op Vifa (AKA AudioNote). Heb niet zoveel ruimte Guido Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts