RonL Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Soms vraag je je wel eens af hoe dom iemand kan zijn... Kermit zou je eens uit kunnen leggen waarom ,als het niet in jou straatje licht In plaats van "dan" altijd een post geeft die nergens op slaat. Het zou je eerder schonen om dan eens met uit leg te kommen. Ik heb nog nooit een Esl speaker in huis gehad die voldeed aan het laag. Ook de CLS van Martin logan niet behalve dan de Marin logan Prodigy Maar goed daar zitten weer bas speaker bij Naar mijn mening is het de uit slag van de folie die gewoon niet voldoenden Uitslag kan hebben om het laag diep genoeg te laten gaan dus vandaar mijn mening Ik krijg altijd uitslag van dit soort reacties... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ook de CLS van Martin logan niet... 'T is dat de CLS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ook de CLS van Martin logan niet... 'T is dat de CLS Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ook de CLS van Martin logan niet... 'T is dat de CLS Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ik krijg altijd uitslag van dit soort reactiesIk kan je wel een zalfje aanraden het heet niet lezen zalf tekoop bij ,,,,,ach je raad het al Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ik vind laag uit een Magnepan 3.6 eigenlijk ook wel heel erg mooi. Kijk, die man weet "laag" juist te waarderen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Maar wel een membraan. Met uitslag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Maar wel een membraan. Met uitslag... Maar kan en grotere slag maken membraam zit niet tussen 2 stato platen heeft alleen maar een magneet plaat aan de voor zijden en er zijn een paar modellen die de plaat aan de achterkant hebben Het vergelijk het is toch een membraam slaat kant nog wal Je vergelijkt toch ook geen gesloten baskast met een open kast Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 beste triode , ga jezelf eerst eens verdiepen in de werking van dipool luidsprekers . En neem meteen een cursus Nederlandse zinsbouw... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
okre Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Hallo, Nou wat afwijkende menigen/geloof kan toch voor wat frisse wind zorgen ? Anders hebben we straks allemaal hetzelfde, is de lol er ook een beetje af. En zolang dat geloof maar niet in enge audioreligie overgaat. Ik denk dat veel kabelverschillen ook voortkomen uit de niet standaard vastgelegde impedanties/dempingsfactoren ed van voor/eindversterk/luidsprekers ed, zeker als je verschillende merken aan elkaar knoopt. Wat ik wel echt slecht vind is dat het wel uitmaakt wat voor kabel je als spdif gebruikt. Dat zou toch een veel betere standaard met los kloksignaal ed hebben moeten zijn zodat die 1en en 0en toch aan de andere kant weer precies gereconstrueerd moeten kunnen worden. Wat dat betreft zit dat dacht ik bij de pro-audio wereld wat strakker in elkaar, maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
okre Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Leuk om te lezen dat mensen die Maggies het fraaiste vinden wat ze hebben gehoord (welk type was dat ?). Voor het midden/hoge tonen gebied vind ik zelf electrostaten een stukje mooier klinken, laag niet. Op normale luidsprekers vind ik de stemmen/acoutische instrumenten ed nog onrealistischer klinken dan op electrostaten. Alleen kan dat laag dan wel weer lekker doorrammelen, het is ook maar wat je wil... Eric Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 daar gaat ie weer..... hou nou toch op man..... Zolang jij blijft vlechten zal ik er tegen vechten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Maar ja dat is weer geen ELS Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 beste triode , ga jezelf eerst eens verdiepen in de werking van dipool luidsprekers . en kom daarna weer terug om de discussie af te maken . jij hebt nl de klepel wel gehoord maar je wet niet hoe die werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 beste triode , ga jezelf eerst eens verdiepen in de werking van dipool luidsprekers . En neem meteen een cursus Nederlandse zinsbouw... Als je niks te zeggen hebt doe dat dan ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Kij hier eens Erik dan kun je er nog wat van opsteken http://www.gydotron.com/ Als je niet alles er over weet (weet ik ook niet hoor) maar ga dan niet meteen de betweter uithangen Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 beste triode , ga jezelf eerst eens verdiepen in de werking van dipool luidsprekers . en kom daarna weer terug om de discussie af te maken . jij hebt nl de klepel wel gehoord maar je wet niet hoe die werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 beste triode , ga jezelf eerst eens verdiepen in de werking van dipool luidsprekers . En neem meteen een cursus Nederlandse zinsbouw... Als je niks te zeggen hebt doe dat dan ook niet Tja, sorry hoor, maar ik vind het af en toe nogal puzzels, die posts van jou. Dat moet je niet als persoonlijke kritiek zien, want dat is het niet. Ik ken jou niet, dus ik kan ook niks over je zeggen... No hard feelings... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 en nee , van triodes en buizenverserkers weet ik weing .maar daar zeg ik ook niks over . Erik kijk je niet verder dan je neus lang is een hoop bla bla maar wie zoekt nu de klok bij de klepel Deze man heeft ook op zijn homepage als over apogee staan klik eens op Apogee steek je een hoop van op. En daar kun je ook eens kijken hoe dat nu in zijn werk gaat en hoe de opbouw van deze speakers is net als de magnepan deze is ook zo opgebouwd het verschil tussen deze twee speakers is alleen dat de magnepan ook een paar modellen heeft met de magneetplaat aan de voorkant en dat de magnepan vaker met een folie werkt met daarop een koperdraad. Ik hoop dat je naar zijn verhaal de klok bij de klepel kan voegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts