triode Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 No hard feelings... Van het zelfden Of moet ik het anders omschrijven ,,,ook NO HARD FEELINGS,,,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Jammer dat die `Maggies` zo moeilijk te plaatsen zijn, anders had ik er allang gehad. Dit is werkelijk het mooiste en natuurlijkste geluid wat ik ooit gehoord heb. Met laag.... al gaat het jammer genoeg niet veel dieper dan 40 Hz. De 3.6 tot 34 Hz -3dB en de 20.1 tot 25 Hz -3dB Hans... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Jammer dat die `Maggies` zo moeilijk te plaatsen zijn, anders had ik er allang gehad. Dit is werkelijk het mooiste en natuurlijkste geluid wat ik ooit gehoord heb. Met laag.... al gaat het jammer genoeg niet veel dieper dan 40 Hz. De 3.6 tot 34 Hz -3dB en de 20.1 tot 25 Hz -3dB Hans... Sorry... zo...... dan is dat ook weer duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Jammer dat die `Maggies` zo moeilijk te plaatsen zijn, anders had ik er allang gehad. Dit is werkelijk het mooiste en natuurlijkste geluid wat ik ooit gehoord heb. Met laag.... al gaat het jammer genoeg niet veel dieper dan 40 Hz. De 3.6 tot 34 Hz -3dB en de 20.1 tot 25 Hz -3dB Hans... Sorry... zo...... dan is dat ook weer duidelijk. Ja, en met alle waardevolle informatie van Triode kennen de Maggies voor ons geen geheimen meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 (...) De 3.6 tot 34 Hz -3dB en de 20.1 tot 25 Hz -3dB Hans... Beste Ron, Met de drukgradi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achilles Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 "Ja, en met alle waardevolle informatie van Triode kennen de Maggies voor ons geen geheimen meer..." jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling. Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling.Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Je bezondigt je er nu zelf ook aan. Prijs van een set zegt niet alles, soms zelfs niets.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling.Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Stel dat,,,, dat zo is,is daar dan iets mis mee??? En het lijkt er op dat jij je boven een ander stelt met je (15 posten) kom liever met een onderbouwing in plaats van dit soort geleuter. Als je er niks op terug kunt schijven doe dat dan ook niet meng je niet in een discussie waar je geen kaas van hebt gegeten . of zet hier je kennis eens neer dan kunnen de nieuwkomers die volgen jou niks mogen zeggen er ook misschien nog wat van opsteken A' hoewel ik dat niet denk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 "Ja, en met alle waardevolle informatie van Triode kennen de Maggies voor ons geen geheimen meer..." jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling. Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Jij geeft jezelf wat dat betreft ook niet bloot Dan is het wel erg gemakkelijk om kritiek te leveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 Het is weer zover ik ben hier vrij nieuw op het forum....ik ken erik al een stukje langer van het andere forum. We weten allemaal hoe erik denk over het onderwerp "kabels" De een is het er wel mee eens de ander niet...okayokay zover zijn we heh. Maar het lijkt me echt triest als dat je zo`n soort onderwerp [DIT ONDERWERP GERICHT AAN ERIK] voornamelijk. Gebruikt om ff weer het vuur aantewakkeren, zoals ik al zei iedereen weet inmiddels hoe dat erik erover denkt [iK BEN HET ER OOK NIET MEEEENS] ff tussen neus en lippen door Maar om nu zo`n onderwerp teopen om iemand uit de tent telokken vind ik zwak [zo zie ik het tenminste] Ik zie dit als misbruik maken van het forum En voor de topicstarter OOIT GEHOORD VAN EEN PM BERICHTJE!?!?!? Laat iemand in zijn waardde inplaats van op zo`n sluwe manier toch ff je statement duidelijk temaken tegenover een medeforummer. LETOP: Dit is mijn subjectieve mening. NO OFFENCE MVG Muziekfreak hmmm muziekfreak. Wat je zegt gaat niet op. Dat is niks ergs. Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 "Ja, en met alle waardevolle informatie van Triode kennen de Maggies voor ons geen geheimen meer..." jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling. Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Jij geeft jezelf wat dat betreft ook niet bloot Dan is het wel erg gemakkelijk om kritiek te leveren Achilles heeft juist net zijn hiel laten zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 "Ja, en met alle waardevolle informatie van Triode kennen de Maggies voor ons geen geheimen meer..." jazeker Ronl, ik vind hem ook een beetje pretentieus en vooral voor een nieuweling. Waarschijnlijk heeft hij thuis een gewoon hifi-ketentje van 99,99 euro's. groeten Jij geeft jezelf wat dat betreft ook niet bloot Dan is het wel erg gemakkelijk om kritiek te leveren Achilles heeft juist net zijn hiel laten zien Tja Ron...die opmerking lag voor de hand Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 (...) De 3.6 tot 34 Hz -3dB en de 20.1 tot 25 Hz -3dB Hans... Beste Ron, Met de drukgradi Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 25 maart 2004 Report Share Posted 25 maart 2004 Beste Ron, Ik meet zelf volgens de IEC-richtlijn (meetmicrofoon op de tweeter-as, op 1 m afstand). Bij normale luidsprekers is meting van de basoutput op luisterafstand eigenlijk niet echt nodig, en zelfs minder relevant: er zijn geen redenen om aan te nemen dat de geluidsdruk bij lage frequenties door de afstand van enkele meters zal verminderen (en dat gebeurt ook niet). Bij de magnepan, esl (full range) e.d. is het wel nodig en relevant om op enkele meters afstand de basoutput te meten. Vlak v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts