Jump to content

Wie heeft ervaring met het merk Vincent

Matthijs D
 Share

Recommended Posts

Heb al eens een post geplaatst over enkele Vincent type nummers omdat ik op het punt stond deze aan te schaffen. Heb er toen vanaf gezien omdat veel mensen zeggen dat je het aan de straatstenen niet meer kwijt komt.

Verder schijnen ze wel goed te klinken.

Misschien staat dat forum item er nog wel op cool.gif

binnenkort ga ik luisteren naar de sv 233 van vincent.

Ik las dat je de 233 op proef had en was benieuwd naar jou mening tot nu toe, ook de prijzen van vinsent lopen nogal uiteen , de 233 sv word aangeboden tussen de 1850 en 2100 gulden.

wim

Beste Wim,

De Vincent staat op een paar Acoustic Energy 109 luidsprekers met een wat oudere cd-speler (Marantz CD80). De eerste indruk is bijzonder goed. Mooi stabiel beeld, zeer stevige versterker, mooi rustig geluid. Kortom tot nu toe gaat het goed. Ik ben benieuwd naar gebruikers die zoiets al langer in gebruik hebben om iets te kunnen zeggen over de betrouwbaarheid op langere termijn.

Je noemde overigens prijzen die interessant klinken. Waar koop je de SV 233 voor dat geld?

Groet,

Matthijs

mgmdekker@hetnet.nl

hoi mattijs

De sv233 staat in de prijslijst voor 2800 gulden.

Bij stassen in venlo kost de vincent 1850 gulden en bij speaker en co in rotterdam 2050 gulden.

In het audio blad stereoplay staat een test van de vincent, de prijs in duitsland zit normaal op 2000 mark.

2800 gulden is dan ook veel te duur.

Mijn voorkeur gaat uit naar speaker en co in rotterdam, deze heeft namelijk mijn luidsprekers staan.

wim

Geplaatst door swami:

Heb al eens een post geplaatst over enkele Vincent type nummers omdat ik op het punt stond deze aan te schaffen. Heb er toen vanaf gezien omdat veel mensen zeggen dat je het aan de straatstenen niet meer kwijt komt.

Verder schijnen ze wel goed te klinken.

Misschien staat dat forum item er nog wel op cool.gif

Als we ons allemaal op deze wijze laten leiden bij de aanschaf van apparatuur, ziet het er erg slecht uit, zullen we heel erg veel vreselijk mooie dingen missen......

We rijden ook allemaal Kadett, sorry Astra............toch ?

Groet Jitze

:(mad.gif:(