Jump to content

Kinderen

Puur
 Share

Recommended Posts

Maar er is hoop . KInderen worden groot en gaan ook een keer uit huis.

Wees daar maar niet zo zeker van. Was het zaad voor die KI kinderen wel jou? :P

Maar ff serieus, kinderen blijven door die lange opleidingen, hoge huizenprijzen en krapte op de arbeidsmarkt wel langer "plakken". Hoe zal zich dat ontwikkelen? Die van ons zijn nu vijf en drie en nog lang niet rijp om op zichzelf te gaan. Dat duurt nog wel een jaar of tien, maar toch... :huh:

Die van ons zijn nu vijf en drie en nog lang niet rijp om op zichzelf te gaan. Dat duurt nog wel een jaar of tien, maar toch...  :huh:

Hoi Ron

Ik zit in dezelfde situatie, ik heb 2 dochters van 5 en 7 jaar, en die zullen inderdaad

minstens nog wel een jaartje of 10 bij ons blijven wonen.

En dat ze nu geld kosten, en in de toekomst nog meer daar zijn m'n vrouw en ik ons goed van bewust, we sparen dan ook flink voor ze.

We hebben allebei een goede baan , dus dat maakt een hoop dingen gewoon wat makkelijker, ik kan gewoon mijn dure hobbies uit blijven oefenen en ik moet zeggen dat ik nog iedere dag geniet van ' de dames'

En wat de audio betreft, geen problemen op de speel zolder staat een home cinema set met een bak van een breed beeld tv, en sinds ze de dvd van 'finding nemo' hebben zie ik ze niet zoveel meer beneden :D

gr. Henk

Ah eindelijk een lotgenoot!

Zeer herkenbaar wat er de afgelopen dagen geschreven is.

Wij hebben ook zo'n stuntman van 1,5 jaar en hij moet en

zal de knoppen eraf krijgen van m'n home theatre receiver,

wat nu toe steevast lukt.

Een eerdere reactie van een medeforummer was: kast voor de stereo met deurtjes... Alleen: tegenwoordig zijn of alle kastjes met deurtjes op midisetjes afgestemd of en waar het wel in zou kunnen onbetaalbaar. Geen optie dus.

Ook de tv is de klos: zo'n 10x aan- en uit in een minuut als het even kan, vind een buis geweldig. Ook de ab is niet veilig meer.. Hij weet inmiddels ook hoe dat werkt. De echte stereo set dus maar op zolder neergezet en daar een luisterkamer ingericht.... Blijft dat tenminste nog heel. Ik heb voor mezelf al ingecalculeerd dat wat in de huiskamer staat nu nog een gemiddelde resterende levensduur heeft van een jaartje of twee voordat het echt gesloopt is. Eigenlijk moet je bij het krijgen van kids je woning van boven naar beneden kopleet reorganiseren, al is het maar voor de veiligheid.

Gelukkig gaat het ten opzicht van vorig jaar de betere kant op, zodat we al voorzichtig aan een tweede denken.

Trouwens: het goede weer van afgelopen dagen heeft ook het voordeel dat ie lekker in de tuin kan rondrausen.. en worden ze lekker moe van! Kan ik tenminste weer eens forummen...

Groet,

Sander

Gedeelde smart is halve smart :P:lol: .

De volumeknop van de surroundreceiver had ie ettelijke maanden geleden, toen ie net kon kruipen al te pakken. Hij hield hem triomfantelijk omhoog, zo van kijk eens wat ik al kan!! De knop is er makkelijk weer op te zetten dus dat was geen ramp. Toen had ik echter mijn nieuwe stereo versterker nog niet.

Ik heb wel zo'n tvkast met glazen deurtjes maar daar staat de DVD speler, een oude videorecorder en de center speaker al in, het deurtje kan gelukkig op slot anders ben ik bang dat ie me de centerspeaker sloopt. Veel meer ruimte is er ook niet meer over. Daarnaast hangt dat kastje zo'n beetje in elkaar en staat op de nominatie om het pand te gaan verlaten. De reden dat de kast in elkaar hangt is inderdaad dat het kastje niet bestand was tegen het gewicht van de tv en de stereoset. Het is de bedoeling dat alles tzt aan de wand komt te hangen, het staat beter (vinden wij) en je kunt er beter bij en onderdoor. En inderdaad, ab's zijn erg interessant maar die liggen in de la van de salontafel als ze niet gebruikt worden dus daar kan hij nog niet bij. De tv lijkt voorlopig nog niet zo interessant te zijn, daar zit hij niet heel veel aan. Hij heeft sinds kort ook nog iets anders namelijk het optillen van de kat. Hij kan inmiddels goed opschieten met

Mooie verhalen....

Leuk te lezen dat je in alle opzichten probeert om de kids,zo ongedwongen als mogelijk,zich vrij te laten ontplooien.

Eens gelezen dat de eerste jaren cruciaal zijn voor de inprint en het gedrag op latere leeftijd.

Dus zit er een kern van waarheid in het bekende " rode driewielertje " verhaal :lol::lol::lol:;)

......Wat is een opvoeder?Een opvoeder is een stakker die in het duister tast.....

W.Sonneveld.

Maar in dit geval ook,als hij niet oppast dan tenminste,ook in stilte door moet ;)

--Hans.