WanFie Posted 20 maart 2004 Report Share Posted 20 maart 2004 Ik had de vraag ook al in het andere Doelen topic gesteld, maar er had nog niemand gereageerd. Toch altijd leuk om andere Hearers te ontmoeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Beste Hans, Voor wat eht waard is ik zal er zondag wel zijn. Al heb ik eigenlijk een bloedhekel gekregen aan dergelijke beursen hoop ik wel weer wat nieuwe dingen te zien, en dan met name de nieuwe lijn Classe versterkers. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 maart 2004 Author Report Share Posted 21 maart 2004 Beste Hans, Voor wat eht waard is ik zal er zondag wel zijn. Al heb ik eigenlijk een bloedhekel gekregen aan dergelijke beursen hoop ik wel weer wat nieuwe dingen te zien, en dan met name de nieuwe lijn Classe versterkers. Groeten, Bas Chris komt in elk geval ook. Spreken we nog ergens af, of laten we het treffen aan het toeval over. Het wordt dan een toevalstreffer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 21 maart 2004 Report Share Posted 21 maart 2004 Beste Hans, Misschien kunnen we afspreken, maar het e.a. hangt van mijn vriendin af want die gaat me rijden (al weet ze dat zelf nog niet ) . Weltrusten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 22 maart 2004 Author Report Share Posted 22 maart 2004 Beste Hans, Misschien kunnen we afspreken, maar het e.a. hangt van mijn vriendin af want die gaat me rijden (al weet ze dat zelf nog niet ) . Weltrusten, Bas Ik zou je op kunnen pikken op het station in den Bosch (liefst station Oost). Ik kan me ook bedenken dat er nog meer mensen op zondag komen, of lopen Bas, Chris en ik daar alleen rond.???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 22 maart 2004 Report Share Posted 22 maart 2004 Ik had heel graag Zondag gegaan, Zaterdag staat de agenda ook al vol. Maar ik werd er door mijn dochter even fijntjes op gewezen, dat ik beloofd had om Zondag naar de film te gaan dus......... En ik had zo graag de xa serie monoblokken van Pas Labs gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ik had heel graag Zondag gegaan, Zaterdag staat de agenda ook al vol. Maar ik werd er door mijn dochter even fijntjes op gewezen, dat ik beloofd had om Zondag naar de film te gaan dus......... En ik had zo graag de xa serie monoblokken van Pas Labs gezien Ik maak wel ene foto voor je Groeten, Bas :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 maart 2004 Report Share Posted 23 maart 2004 Ik had heel graag Zondag gegaan, Zaterdag staat de agenda ook al vol. Maar ik werd er door mijn dochter even fijntjes op gewezen, dat ik beloofd had om Zondag naar de film te gaan dus......... En ik had zo graag de xa serie monoblokken van Pas Labs gezien Path Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Ik maak wel ene foto voor je Groeten, Bas :D Alvast bedankt BAS Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Path Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Path Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Nou als ik dat doe, krijgt ze gekijk een kinder truama En pappa 3weken p*k straf En de geplende cd aankopen en festival optredens worden ook gecanceld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Lang leve het huwelijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Ja Geerdie soms, heel soms zou ik best wel een jaartje vrijgezel willen zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 24 maart 2004 Report Share Posted 24 maart 2004 Ach, het leven is geven en nemen. Het liefst iets meer nemen dan geven... Maar laat ik je een hart onder de riem steken; mijn vrouw en 2 zoons(6 en 10) begrijpen ook niets van mijn hobby. CD's kennen ze wel, maar van LP's snappen ze niets. En als ik een nieuwe mixture van LP-reinigingsvloeistof uitprobeer, zitten ze naar me te kijken of ik wacko ben. Ik ben benieuwd hoe de jongens over 10 jaar over audio denken. ps; jouw dac samen met een jong rotel loopwerk doen het vreselijk goed in m'n set. mijn Marantz cd speler is sindsdien werkloos Kommentaar van m'n zwager na 5 minuten luisteren; voor de toekomstige verbouwing van de zolder mag ik m'n set rustig bij hem stallen. Terugkrijgen doe ik 'm niet meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 27 maart 2004 Report Share Posted 27 maart 2004 ps; jouw dac samen met een jong rotel loopwerk doen het vreselijk goed in m'n set. Ja Geerdie, ik weet wel wat voor spullen ik wegdoe Even zonder gekheid: Het is altijd afwachten hoe het uitpakt Maar ik ben blij dat de dac 960 het erg goed doet in je set En ik hoop dat je er nog veel plezier van hebt vr. groet Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts