Henrie Posted 17 april 2004 Report Share Posted 17 april 2004 Vroeger... ...waren de scheep'n van hout en de keerls van stoal... Vroegah, toen het milieu nog schoon was, en sex nog vies Tjonge, wat heb ik dan vaak vies gedaan. Groet, C J Alleen als dat vroeger was, toen het milieu nog schoon was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 april 2004 Report Share Posted 18 april 2004 Vroeger... ...waren de scheep'n van hout en de keerls van stoal... Vroegah, toen het milieu nog schoon was, en sex nog vies Tjonge, wat heb ik dan vaak vies gedaan. Groet, C J Alleen als dat vroeger was, toen het milieu nog schoon was Ohhh...heb jij het smerig gemaakt dan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 april 2004 Report Share Posted 18 april 2004 Vroeger... ...waren de scheep'n van hout en de keerls van stoal... Vroegah, toen het milieu nog schoon was, en sex nog vies Tjonge, wat heb ik dan vaak vies gedaan. Groet, C J Alleen als dat vroeger was, toen het milieu nog schoon was Ohhh...heb jij het smerig gemaakt dan?? Nee, het was al smerig toen ik in het milieu terecht kwam... Zo oud ben ik niet namelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sultankat Posted 18 april 2004 Report Share Posted 18 april 2004 Jammer dat je dit soort "roddels" op een forum zet, ik houd het liever bij feiten! Ik kan niet nalaten even te reageren want ik hou evenmin van roddels en wil het forum dan ook graag net zoals jij clean houden. Maar dit komt wel van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts