toktok Posted 5 januari 2003 Report Share Posted 5 januari 2003 Ik zoek voor m'n getto-blastertje een betere FM antenne dan het standaard meegeleverde draadje. Ontvangst van de meeste gangbare stations is zeer matig, R4 bv. nauwelijks. Het ding staat in een studeerkamer met 4 betonnen muren, in een appartementscomplex. ontvangst is daar kennelijk slecht? Ik heb overigens geen gelegenheid tot een dakantenne en de kabel doortrekken lukt ook niet. Iemand een idee? Dank, T. (Volgende keer mogen jullie me gaan uitleggen of ik wel/niet voor een Koetsu moet gaan sparen, of wat de voordelen van een Audio Note boven een Jadis preamp zijn, maar eerst even dit) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 5 januari 2003 Report Share Posted 5 januari 2003 Ik zag laatst een voorbijflitsen op hifi.nl of hear.nl, maar ik kan het helaas nergens weer vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 januari 2003 Report Share Posted 5 januari 2003 Geplaatst door Puur:Ik zag laatst een voorbijflitsen op hifi.nl of hear.nl, maar ik kan het helaas nergens weer vinden. Dimes levert kleine antennes, weet de prijs niet......... hebben erg goede recencies, US prijs plm $ 99 Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
toktok Posted 6 januari 2003 Author Report Share Posted 6 januari 2003 Als ik met Google zoek krijg ik bij "Dimes" allemaal delfterikken die wetenschappelijk doen. Heb ik beet of niet? Misschien heb je meer informatie Jitze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geheel op mijn geheugen: volgens mij was een antenne van dat bekende tunermerk Magnum Dynalab. Dimex is de importeur. Ik was zelf ook geinteresseerd in ervaringen.Ik kijk het nog even na bij de merkenlijst Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 7 januari 2003 Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Puur:Ik zag laatst een voorbijflitsen op hifi.nl of hear.nl, maar ik kan het helaas nergens weer vinden. De door jou gezochte link Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 januari 2003 Report Share Posted 10 januari 2003 Maar heeft iemnd ervaringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts