SpeedyAndr Posted 13 januari 2006 Author Report Share Posted 13 januari 2006 Niet "geheel en al toevallig" is er ook weer iemand bij mij geweest om te luisteren, ik geef de link alleen maar omdat het positief is audiovrienden En ook weer niet geheel toevallig "Een drumsolo van Herman van Boeien (Vitesse) van een oude lp klonk erg lekker" De cd versie valt wel tegen moet ik zeggen maar ja, ik kan niet elke dag naar Ruud afreizen om de elpee te beluisteren Misschien is een opname van de elpee op een cdr een idee Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Niet "geheel en al toevallig" is er ook weer iemand bij mij geweest om te luisteren, ik geef de link alleen maar omdat het positief is audiovrienden Salomon Ken jij de SALOMON dan niet? Tjee heb jij effe pech! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Niet "geheel en al toevallig" is er ook weer iemand bij mij geweest om te luisteren, ik geef de link alleen maar omdat het positief is audiovrienden Salomon Ken jij de SALOMON dan niet? Tjee heb jij effe pech! Ruud, Salomon, Gaya. Allemaal dezelfde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Ruud, Salomon, Gaya. Allemaal dezelfde Ach, d'r lopen ook zoveel viervoeters rond Zo HEAR spreekt een ridder zonder vrees. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 de akoestiek bij ruud is even goed als de koffie die zijn vrouw schenkt. ik kwam eens uit appelscha , half gaar van de rit en de dag , en kreeg toen een bak koffie!!! heerlijk !! Waarom komt bij recensies ALTIJD koffie ter sprake??? Nouja, Nederlanders zijn notoire koffiedrinkers, dat mag hieruit blijken. "Een heerlijk bakje koffie" lekker boeiend Als Belgen bij elkaar de set gaan beluisteren staat er nooit bij dat ze een fris pintje dronken, of een smakelijke Leffe oid. Maar ja, Belgen gaan ook niet forummen om elkaar af te zeiken, een andere cultuur. Met antropologische groeten, Bart P.S. Dat zou ik bijna vergeten: Ruud, wat een GRUWELIJK FANTASTISCHE set heb jij!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 de akoestiek bij ruud is even goed als de koffie die zijn vrouw schenkt. ik kwam eens uit appelscha , half gaar van de rit en de dag , en kreeg toen een bak koffie!!! heerlijk !! Waarom komt bij recensies ALTIJD koffie ter sprake??? Nouja, Nederlanders zijn notoire koffiedrinkers, dat mag hieruit blijken. "Een heerlijk bakje koffie" lekker boeiend Als Belgen bij elkaar de set gaan beluisteren staat er nooit bij dat ze een fris pintje dronken, of een smakelijke Leffe oid. Maar ja, Belgen gaan ook niet forummen om elkaar af te zeiken, een andere cultuur. Met antropologische groeten, Bart P.S. Dat zou ik bijna vergeten: Ruud, wat een GRUWELIJK FANTASTISCHE set heb jij!!! Omdat koffie een niet erkende verslaving is waar men vervolgens vrijelijk over kan praten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Omdat koffie een niet erkende verslaving is waar men vervolgens vrijelijk over kan praten. Bovendien is men met koffie over het algemeen minder kritisch dan met audio sets. Een heel goedkoop koffie-apparaat, zonder spikes, met vast netsnoer, voldoet al.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Omdat koffie een niet erkende verslaving is waar men vervolgens vrijelijk over kan praten. Bovendien is men met koffie over het algemeen minder kritisch dan met audio sets. Een heel goedkoop koffie-apparaat, zonder spikes, met vast netsnoer, voldoet al.. Met dergelijke opmerkingen moet je oppassen. Zodadelijk wordt er proefondervindelijk vastgesteld dat dempers of spikes, betere netsnoeren, Lourdes water en ceramische potten ipv glas een beteree kop koffie opleveren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Omdat koffie een niet erkende verslaving is waar men vervolgens vrijelijk over kan praten. Bovendien is men met koffie over het algemeen minder kritisch dan met audio sets. Een heel goedkoop koffie-apparaat, zonder spikes, met vast netsnoer, voldoet al.. Met dergelijke opmerkingen moet je oppassen. Zodadelijk wordt er proefondervindelijk vastgesteld dat dempers of spikes, betere netsnoeren, Lourdes water en ceramische potten ipv glas een beteree kop koffie opleveren Op zich toch wel een interessant terrein met raakvlakken misschien met de beleving van geluid. Thee moet je drinken uit een wijduitlopend, dun porseleinen kopje, kaviaar en ei smaken beter met een paarlmoer lepeltje, eten van een houten bord is vies, zilver of goud is beter voor bestek dan ijzer, bier benodigd een goed glas, net als wijn, cognac, jenever en sherry enz enz. Ook hiervoor zijn niet altijd eenduidige verklaringen te geven maar er liggen vaak wel honderden jaren gebruikerservaringen aan ten grondslag en omstreden zijn deze zaken ook allemaal niet. Feit is ook wel dat het onaangenaam prikkelen van het ene zintuig, het genieten met een ander zintuig in de weg staat. Men eet zijn ontbijt nu eenmaal ook niet graag op een zojuist schoongemaakt toilet om maar eens een vergelijking te trekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Thee moet je drinken uit een wijduitlopend, dun porseleinen kopje .... En daarbij schijnt men de thee nog intensiever te ervaren als men bij het vast houden van het kopje de pink optilt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Thee moet je drinken uit een wijduitlopend, dun porseleinen kopje .... En daarbij schijnt men de thee nog intensiever te ervaren als men bij het vast houden van het kopje de pink optilt. Dit heet tweaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 www.koffieforum.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts