Jump to content

Doel.... De Doelen

WanFie
 Share

Recommended Posts

Altijd Pasen met de eieren van Vaessen.....

Ik lees niks over deze in mijn oren het best klinkende luidspreker van de hele show.

Zo'n dynamiek en authoriteit heb ik zelden gehoord. Dit was voor mij absoluut d

Ik heb dus alleen de (halfzachte :P ) eitjes beluisterd, inderdaad achterin de zaal, en vond het middengebied veel te :o luid :o in verhouding tot de rest, erg vermoeiend om naar te luisteren :( Helaas was er voorin geen plaats, kan me echter niet voorstellen dat het daar nou opeens zoveel beter zou zijn <_<

Ik heb dus alleen de (halfzachte :P ) eitjes beluisterd, inderdaad achterin de zaal, en vond het middengebied veel te  :o luid :o  in verhouding tot de rest, erg vermoeiend om naar te luisteren :(  Helaas was er voorin geen plaats, kan me echter niet voorstellen dat het daar nou opeens zoveel beter zou zijn <_<

Achterin kwam inderdaad het laag onvoldoende tot z'n recht. Het ging er wel heel diep, maar op een te laag niveau.

Voorin kreeg je de basedrum echter als een stomp in je maag, en zat je te trillen op de resonantie van de contrabassen (beetje overdreven :rolleyes: ).

Toen ik voorin zat werden er wat effectstukjes gedraaid zoals brekend glas. Dit klonk echt enorm realitisch. je schrok ervan zo echt klonk het.

Met muziek was dit niet veel andere zo draaiden ze een nummer wat ik heel goed ken (staat op de CD van RJ). Van deze muziek heb ik altijd gebruik gemaakt tijdens het ontwikkelen van m'n kabels, en ken elk detail erin. Dit klonk echt beter en natuurlijker dan wat ik ooit gehoord heb. Zelf beter dan op de door mij zo geroemde Magnepans. Op het punt dynamiek wonnen deze speaker het.

v_foto.jpg

:)

In de luisterruimte van Analog audio lag een stekkerblok open.

Hierin kon je mooi zien hoe het niet moet (volgens Chris :rolleyes: ).

De stopcontacten waren n.l. keurig in ster aangesloten, maa een fase liep parallel met de aarde.

Heb je net de HF storing uit je netspanning gefilterd, krijg je hem direct weer terug..

:)

Dat was de KE powerstrip, m'n broer heeft dat ding in gebruik.

Hij is echt veel en veel te duur voor het gebodene, evenals de ingebouwde SNS-plug (parallelfilter).

Het bijbehorende netsnoer is ook een goed voorbeeld van hoe het niet moet, de afscherming zit er strak eromheen.

Het goedkope Lapp netsnoer ziet er precies eender uit, ik denk dat deze 2 weinig tot niet met elkaar verschillen, op de stekkers na misschien.

In die ruimte stond ook een Northstar cd combo, die echter niet speelde toen ik er was.

Andr