joopus Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 wat een geouwehoer zeg. meningen zijn subjectief. alsof hij het allemaal weet .er is er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Robbert zit hier de boel gewoon te jennen. Kijk maar naar zijn postings, hij doet alleen maar vervelend interessant. Dat soort types irriteert heel gauw en daarom kun je ze maar beter ontwijken of negeren. Kan hij weer terugzakken in anonieme eenzaamheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibuthi Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Robbert zit hier de boel gewoon te jennen. Kijk maar naar zijn postings, hij doet alleen maar vervelend interessant. Dat soort types irriteert heel gauw en daarom kun je ze maar beter ontwijken of negeren. Kan hij weer terugzakken in anonieme eenzaamheid. Waar hij thuishoort....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Robbert zit hier de boel gewoon te jennen. Kijk maar naar zijn postings, hij doet alleen maar vervelend interessant. Dat soort types irriteert heel gauw en daarom kun je ze maar beter ontwijken of negeren. Kan hij weer terugzakken in anonieme eenzaamheid. hij heeft al 100 keer iets gevraagd over kabels. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 7 april 2004 Author Report Share Posted 7 april 2004 hij heeft al 100 keer iets gevraagd over kabels. En dus eindelijk iemand gevonden met echt kennis van zaken Maar dat willen jullie hier toch niets van horen Blijf maar mooi de verhaaltjes van de dealers en kabelfabrikanten slikken. Ik wou dat ik ook zo makkelijk rijk kon worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 hij heeft al 100 keer iets gevraagd over kabels. En dus eindelijk iemand gevonden met echt kennis van zaken Maar dat willen jullie hier toch niets van horen Blijf maar mooi de verhaaltjes van de dealers en kabelfabrikanten slikken. Ik wou dat ik ook zo makkelijk rijk kon worden Dat willen we juist wel horen, maar je zegt niks! Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 hij heeft al 100 keer iets gevraagd over kabels. En dus eindelijk iemand gevonden met echt kennis van zaken Maar dat willen jullie hier toch niets van horen Blijf maar mooi de verhaaltjes van de dealers en kabelfabrikanten slikken. Ik wou dat ik ook zo makkelijk rijk kon worden WIE heeft kennis van zaken in de muziek en algemeen.??????? lekker nai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 8 april 2004 Author Report Share Posted 8 april 2004 WIE heeft kennis van zaken in de muziek en algemeen.??????? Jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 april 2004 Report Share Posted 8 april 2004 WIE heeft kennis van zaken in de muziek en algemeen.??????? Jij? Als jij die kennis hebt, dan deel je die in elk geval niet. Ach, laat ook maar... Met vriendelijke groeten, Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 10 april 2004 Report Share Posted 10 april 2004 WIE heeft kennis van zaken in de muziek en algemeen.??????? Jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 10 april 2004 Author Report Share Posted 10 april 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts