Jump to content

Een einde aan het Jazz-festival....

Recommended Posts

........Afgezien van het feit dat het een akoestische ramp is?  ;).......

Om maar eens wat aan te halen..... :lol:;)

Leuk voor Marco...of Andre....schreeuwen zonder grenzen :lol:;)

--Hans.

Ik begrijp jouw probleem met Rotterdam niet Hans, je hoeft minder ver te reizen voor een concert.. :lol:

........Afgezien van het feit dat het een akoestische ramp is?  ;).......

Om maar eens wat aan te halen..... :lol:;)

Leuk voor Marco...of Andre....schreeuwen zonder grenzen :lol:;)

--Hans.

Minder leuk voor Yes - het geluid was echt beroerd.

En bij Iron Maiden was het geluid nog slechter - voor er

Verplaatsing naar Rotterdam hoeft m.i. niet slecht te zijn. In het congresgebouw was het de laatste jaren wel heel erg druk. Vorig jaar op zaterdag was het bijna niet te doen op sommige momenten. Een jaar of drie geleden was er een keer brandalarm en rookontwikkeling op zondag tijdens het NSYF. Je kunt dan geen kant meer op door de drukte en je krijgt het dan letterlijk en figuurlijk erg benauwd.

Wel leuk in Den Haag is het feit dat je naar buiten kunt en dat de VIP-tenten (ja, ik ben bevoorrecht met jaarlijkse uitnodigingen) lekker buiten op de dakterrassen zijn. Hoe dat in Ahoy zal zijn????

Wat een geklaag. Het NorthSea is al jaren een commerciele machine en niet meer te vergelijken met hoe het ooit begonnen is. Wil je echt jazz horen dan hoort daar gewoon geen massale ambiance bij of dat nou in Den Haag of in Rotterdam is. Nou ja voor Big Band dan misschien.

Rotterdam heeft vele aardige Jazz locaties gekend: Een tent op het Weena, de jazzbunker aan de Maasoever en dat hol onder Termeulen destijds om er een paar te noemen. Wat dat betreft past Jazz dus wel bij Rotterdam. Maar Ahoy ???

;)

Maar Ahoy??

Je heb je eigen vraag reeds beantwoord: "Het NortSea is al jaren een commerciele machine", daarom dus Ahoy! Er kunnen veel mensen in he! :mad2:

Misschien dat de prijs van de kaartjes hierdoor naar beneden gaan, ik hoop 't in ieder geval... :unsure:

Ben net klaar met het bekijken van een mooie recording van de 20ste editie van het Jazz-festival Vienne.

Aan het werk was het Rosenberg Trio met gasten.

Zoiets projecteer ik dan gemakshalve even in de Ahoy[?] :blink:

Hoeveel genieten de liefhebbers vanaf de rijen 10? ;)

--Hans.