Jump to content

Transferperiode

carl
 Share

Recommended Posts

Tagmclaren heeft zijn audiodevisie verkocht aan IAG. Kennelijk liep het voor geen cent. Een racewagen is per slot van rekening iets anders dan hifi. Ik heb het merk overigens nog nooit ergens te koop zien staan. Quad (oude liefde) het andere IAG merk verkoopt volgens mij ook niet echt. Volgens mij verdient Transtec zijn geld in de profesionele sector.

Kennelijk liep het voor geen cent. Een racewagen is per slot van rekening iets anders dan hifi.

Hier heeft de markt het dus van de marketing gewonnen, toch staat hij nog behoorlijk op achterstand.................... :(

Reactie op "nog zelden te koop zien staan". Wellicht heeft dit ermee te maken dat veel van de betere zaken, die toch de aangewezen instanties zijn om deze merken te verkomen er vaak ook voor kiezen om met importeurs in zee te gaan die langjarig een zelfde merk handhaven. De genoemde merken zijn kwalitatief echt goed, maar als je als leverancier niet terug kunt vallen op een goede backup van een importeur en steeds maar weer moet afwachten of het merk nog wel vertegenwoordigd wordt, respectievelijk na afdanken bij een bepaalde importeur ergens anders geprolongeerd wordt, zou ik er ook niet snel toe overgaan om mijn eigen naam en reputatie op het spel te zetten en een dergelijk artikel in mijn zaak willen hebben. Helaas en jammer, maar ik denk dat het zo is.