Hans Gaulhofer Posted 1 april 2004 Report Share Posted 1 april 2004 Gevonden op marktplaats: Harman Kardon TD 420 wegens teleurstelling nogmaals Prijs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 [kwoot]......Moeten wij nu allemaal een casetterecorder gaan kopen voor het analoge geluid.......[/kwoot] Mwaah,een mooie Nakamitchi dragon... >>>>> smullen maar <<<<< En wie weet zich nog het deck van Nakamichi.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Mwaah,een mooie Nakamitchi dragon... >>>>> smullen maar <<<<< Wat een foeilelijke dingen zijn die Nakamukkies zeg. Zouden niet misstaan in een grafkelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Mwaah,een mooie Nakamitchi dragon... >>>>> smullen maar <<<<< Wat een foeilelijke dingen zijn die Nakamukkies zeg. Zouden niet misstaan in een grafkelder. Tja,zijn we audio-fanaten.....ofuuh hoe zit dat nu Geschikt dus voor Death-metal volgens jou... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Moeten wij nu allemaal een casetterecorder gaan kopen voor het analoge geluid.Hebben wij dan geen Tent clocken meer nodig? IK weet het niet meer. Hans Ik begrijp het ook niet meer. Hetgene dat jij opneemt met je cassettte-deck is toch ook al analoog? Het enige wat je toevoegt is toch vervorming? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Moeten wij nu allemaal een casetterecorder gaan kopen voor het analoge geluid. Hebben wij dan geen Tent clocken meer nodig? IK weet het niet meer. Hans Ik begrijp het ook niet meer. Hetgene dat jij opneemt met je cassettte-deck is toch ook al analoog? Het enige wat je toevoegt is toch vervorming? Net als een buizenversterker en een platenspeler dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Je vergeet de dropveters....? Of maak ik nu weer teveel rimpels? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Je vergeet de dropveters....? Of maak ik nu weer teveel rimpels? --Hans. Zit jij naar dropstuivers te vissen Hans? Dropveters lusten zowel analoog als digitaal signaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Nou....ik ben daar nog niet zo zeker van... Dropstuivers....mmmm Zijn dat geen dropeuro'tjes geworden --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Je vergeet de dropveters....? Of maak ik nu weer teveel rimpels? --Hans. Nee hoor, kabels doen niks met het signaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Uuuuuh...yep? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Hang eens een dropveter aan een scoop en daarna een goed afgeschermde interlink, zou je het echt alleen maar kunnen zien ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Hang eens een dropveter aan een scoop en daarna een goed afgeschermde interlink, zou je het echt alleen maar kunnen zien ? Juist Jitze.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Volgens mij bedoelde Hans Koosjer hier dropveters van Jamin, die zijn niet bedoeld om aan een scoop hangen Maar toegeven die audiodropveters blijken een eindeloze bron van inspiratie. Kunnen we daar nou niet eens een keertje boven staan en een ieder zijn eigen veters laten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 [kwoot]......Moeten wij nu allemaal een casetterecorder gaan kopen voor het analoge geluid.......[/kwoot] Mwaah,een mooie Nakamitchi dragon... >>>>> smullen maar <<<<< En wie weet zich nog het deck van Nakamichi.... --Hans. Oh, ik dacht dat je deze bedoelde... Specifications: Auto Reverse Cassette Deck Head(s): 3 Head type(s): PA-1L, R-8L, E-8L Noise reduction: B, C Tape monitor Meters: Led (20 segments) Tape: EX, SX, ZX Counter: Digital Test tone(s): 400hz/15khz Rack mounts: 19" (some models) Motors: 4 Double direct drive Double capstan Pressure pad lifter Capstan motor: Quartz pll servo Playback head azimuth adjust: Auto Bias calibration: Manual Level calibration: Manual Output level adjust Autoreverse: Normal Headphones Master fader Filter(s): Mpx/subsonic Record mute Remote control: RM-20 Connectors: Gold DC Output (for Blackbox) Color: Black Usage: Home Model ID: a801 Dolby IC: ne652n. W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Ik heb dan ook een eigengemaakte dropveter tussen m'n cd-speler en m'n versterker hangen. Gemaakt van microfoonkabel. Moet goed genoeg zijn (plugjes kunnen wel beter)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Ik heb dan ook een eigengemaakte dropveter tussen m'n cd-speler en m'n versterker hangen. Gemaakt van microfoonkabel. Moet goed genoeg zijn (plugjes kunnen wel beter)... Wat genoeg is voor zachte microfoonsignalen, is z Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 .......W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Mmmh. Ik vind ze er een beetje te spacy uitzien. Ennuh, dat 'destijds', hoelang is dat geleden? Jaartje of...vijf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Nou,al wat langer geleden dan 5 jaartjes.. Als ik me niet vergis is het meer in de buurt van zo'n 20 jaartjes --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 2 april 2004 Report Share Posted 2 april 2004 Gevonden op marktplaats: Harman Kardon TD 420 wegens teleurstelling nogmaals Prijs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts