WanFie Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Hallo, Ik wil mijn platen wel met glassex wassen maar hoe moet ik dat doen? Moet ik het er gewoon opspuiten of eerst verdunnen met water. En moet ik dan naspoelen onder de kraan met koud water. En kan ik de platen gewoon drogen met een handoek. Wie wil mij effe antwoord geven op mijn vragen??????????? Robert Buis Glassex puur gebruiken en gewoon op de plaat spuiten, inborstelen met een gekortwiekte blokkwast. Poetsen met een microvezeldoekje (uit de supermarkt), naspoelen met gedemineraliseerd water en laten drogen in een afdruiprekje. Beter is om het glassex er af te zuigen. Als je dit met een gewone stofzuiger doet gebeurt er niks. Mijn waterstofzuiger is n.l. na 20 platen (tweezijdig) nog krukdroog. Die glassex verdampt meteen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Buis Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Wat moet een waterstofzuiger wel niet kosten dan????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 vanaf ca €60, m,aar er zijn ook van die "kruimeldieven" die water/vocht kunnen opzuigen. Die zijn goedkoper. Koop er echter wel gelijk een set gehoorbeschermers bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Buis Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Ja ik ken die ouwe kruimeldieven nog wel maken meer kabaal dan ze zuigen. Maar geven wel het gevoel dat ze hard werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts