Jump to content

welke DVD speler zou jij NU kopen?

ALFIrE
 Share

Recommended Posts

Gewoon die ik nu heb. De Pioneer DV-464. :P

Voor films doet die het goed en met muziek is de vrijwel gelijk met de NAD C541. Alleen gebruik ik geen DVD-speler voor muziek, tenzij het een muziekDVD is.

Ik zou een Marantz DV8300 kopen. Is wel duur (maar misschien met korting nog te koop; de opvolger is er al), maar dan ben ik wel meteen klaar: past qua uiterlijk mooi bij m'n versterker en speelt alles af (DVD-V, DVD-A, CD, SACD, MP3, alleen geen HDCD geloof ik)... Hoef ik dus geen aparte cd-speler er meer bij, en kan die verhuizen (naar wie 'm maar wil).

komt er al aan, een Lenco DV37 allesvreter (behalve die "super"formaten dan). Kost in vergelijking niks, is upgradable en heeft een prima beeld voor mij iig goed genoeg. Muziek luister ik toch hoofdzakelijk stereo en daar heb ik wel wat anders voor.

De Denon DVD A11 lijkt me wel wat. Hij komt mij over als een goede combi-player voor DVD Audio, DVD Video, CD en SACD. Hij zal mijn Philips 963SA wel ruim overteffen denk ik.

De Denon DVD A11 lijkt me wel wat. Hij komt mij over als een goede combi-player voor DVD Audio, DVD Video, CD en SACD. Hij zal mijn Philips 963SA wel ruim overteffen denk ik.

Beste Theo,

Ben je niet bang dat dan de Meridian overbodig wordt :blink:;)