Jump to content

'' onderzetters''

timmikid
 Share

Recommended Posts

Ik zou op Master Base gokken.

Maar stop die dan wel onder de rubber voetjes van de draaitafel. Anders wordt het zeker niks.

Ik denk dat het luchtbandje voor een draaitafel te slap is ik denk dat de deze dan altijd scheef staat.

Erg goede ervaring heb ik met dat hele zachte dure rubber (sorbothane). Hier komt vrijwel geen trilling door heen.

:)

Guest Theo H.

finite.jpg

Ik heb zelf goede ervaringen met die Ceraballs, zij het dan onder de CD speler. Beter dan de Masterbase en ziet er ook nog eens goed uit.

Groet,

Theo.

Ik heb prima ervaringen met de Feet of Silence.

Hoewel ik erg sceptisch was over het effect van een paar dempers om mijn CD-spelers, vond ik het verschil verrassend hoorbaar,

Ze zijn niet goedkoop (zie de site van Eurogramm), maar echt de moeite waard.

Groet,

Theo

finite.jpg

Ik heb zelf goede ervaringen met die Ceraballs, zij het dan onder de CD speler. Beter dan de Masterbase en ziet er ook nog eens goed uit.

Groet,

Theo.

Dag Theo,

Ik meen mij toch te herinneren dat je iets anders onder je CD speler had. Of vergis ik mij?

Groet, C J

Guest Theo H.
Dag Theo,

Ik meen mij toch te herinneren dat je iets anders onder je CD speler had. Of vergis ik mij?

Groet, C J

Klopt, dat waren die Masterbase plaatjes.

(Hoe is het mogelijk dat je dit soor dingen onthoudt??)

Groet,

Theo.

Dag Theo,

Groet, C J

Groet,

Theo.

Heeft met mijn beroep te maken. Ik kijk nu eenmaal met andere ogen dan gemiddeld. Overigens, deze dingen zijn heel goed zelf te maken. Mits je over de juiste materialen kunt beschikken, bijvoorbeeld brons, messing of rvs. Je kunt ze dan zo maken dat de voeten van het aparaat hooguit 1 a 2 mm vrij komen van de ondergrond. Staat een stuk beter.

Ik heb ook nog een tip voor je. Als je wilt weten waar die overigens prachtige TOTEMS van jou toe in staat zijn, koop dan eens de CD Stonehenge 4. Je zult stijl achterover vallen, tenminste, als je niet zit.

Ik heb in ieder geval ontdekt dat luidsprekers veel meer kunnen dan je denkt, als je de juiste l.s kabels hebt.

Groet, C J

Guest Theo H.

Dag Theo,

Groet, C J

Groet,

Theo.

Heeft met mijn beroep te maken. Ik kijk nu eenmaal met andere ogen dan gemiddeld. Overigens, deze dingen zijn heel goed zelf te maken. Mits je over de juiste materialen kunt beschikken, bijvoorbeeld brons, messing of rvs. Je kunt ze dan zo maken dat de voeten van het aparaat hooguit 1 a 2 mm vrij komen van de ondergrond. Staat een stuk beter.

Ik heb ook nog een tip voor je. Als je wilt weten waar die overigens prachtige TOTEMS van jou toe in staat zijn, koop dan eens de CD Stonehenge 4. Je zult stijl achterover vallen, tenminste, als je niet zit.

Ik heb in ieder geval ontdekt dat luidsprekers veel meer kunnen dan je denkt, als je de juiste l.s kabels hebt.

Groet, C J

Mmm, wat ze kunnen weet ik wel! Ik ga eens luisteren naar de genoemde CD. Dank voor de tip.

Groet,

Theo.

Wat ze kunnen weet je niet, pas tot na deze CD. Het is een regelrechte audiofile CD.

Trouwens, ken jij de CD Acoustic Live, van Nils Lofgren? Nooit mooiere live opnamen gehoord, grandioos. Overigens beide CD's zijn moeilijk aan te komen. Bol heeft ze wel.

Nog een tip. Als je het eerste nummer opzet, zorg dan dat de volumeknop op een behoorlijk niveau staat, prachtig.

Groet, C J

Guest Theo H.
Wat ze kunnen weet je niet, pas tot na deze CD. Het is een regelrechte audiofile CD.

Trouwens, ken jij de CD Acoustic Live, van Nils Lofgren? Nooit mooiere live opnamen gehoord, grandioos. Overigens beide CD's zijn moeilijk aan te komen. Bol heeft ze wel.

Nog een tip. Als je het eerste nummer opzet, zorg dan dat de volumeknop op een behoorlijk niveau staat, prachtig.

Groet, C J

Wel, meningen en smaken verschillen. Die Stonehenge 4 is via Bol.com niet te beluisteren (various artists cd). Wel diverse andere CD's met de naam Stonehenge erin. Niet mijn smaak.

Evenmin is die Lofgren muziek waar ik van hou.

En dat ik niet zou weten waartoe de Totems in staat zijn: er zijn echt nog wel andere CD's die dat laten horen, en weet je: die heb ik ook!

Laten we zeggen: agree to disagree?

Ik ga nu uit deze discussie.

Groet,

Theo.