Jump to content

Hema CD's

spido
 Share

Recommended Posts

Beste audiovrienden,

Aangemoedigd door een groot aantal plezierige ervaringen met goedkope CD's in de Eloquence serie (Decca/Philips/DGG) en van 't Kruidvat, heb ik onlangs ook een paar gretige graaien gedaan in de CD-bakken van de Hema.

De serie heet "Real Gold". Elke editie bestaat uit twee CD's, keurig verpakt in duo jewel cases met een kartonnen sleeve.

Ik kocht dubbel-CD's van Ella Fitzgerald en Louis Armstrong, van Frank Sinatra, en van The Famous Tenors (Jos

Waarde Spido,

Voor cd's moet je je ook niet melden bij de Hema, evenmin als bij Blokker. Zij verkeren nog in het stadium van Kruidvat-tien-jaar-geleden.

Maar ook bj V&D ligt nog wel rotzooi in de bakken (althans hier in Deventer :( ). Het klinkt wellicht wat wonderlijk, maar mij is opgevallen dat het bij cd-verpakkingen met veel goudopdruk oppassen geblazen is. De benaming "Real Gold" had een waarschuwing moeten zijn, maar ik neem aan dat de financi

Spido,

Dick heeft gelijk. Hou het maar gewoon bij Kruidvat. Zelf ben ik nooit in de verleiding gekomen om Hema- of V&D-cd's te kopen, al dan niet met gouden opdruk, maar ik weet dat dat in familiekring nog wel eens voorkomt. Dan wordt zo'n schijfje in de speler gestopt met de toevoeging "Moet je nou eens luisteren, mooi h

Zelf ben ik nooit in de verleiding gekomen om Hema- of V&D-cd's te kopen, al dan niet met gouden opdruk
Niet om je in de verleiding te brengen hoor. Maar die Decca Eclipse cd's bij V&D zijn wel echte Decca cd's, en nergens anders te vinden. En de Eloquence serie bevat wel echte DG, Philips en Decca (her)uitgaven.

Die gouden-opdruk-schijfjes betreft waarschijnlijk de zogeheten Gala serie. Duistere opnamen uit duistere streken (soms ook bij Blokker, Kinorama of zo, of uw tankstation te vinden). Veel fantasienamen van zowel orkesten als uitvoerenden. Deze kunnen beter gemeden worden.

• 3 weeks later...
Bij de Hema koop je toch rookworsten? Toch geen cd's? :D

Tenzij ze deze Cd,s in de aanbieding hebben. :D

RhythmAndBlu.jpg

JOHN BLAKE / DIDIER LOCKWOOD / MICHAL URBANIAK: RHYTHM & BLU.

GRAMAVISION

J-ISSUED: CANYON RECORDS, D32Y0096(CD)

RELEASED: JUNE 21, 1987, JAPAN

Clairvoyant.jpg

LENI STERN: CLAIRVOYANT

PASSPORT JAZZ, PJCD 88015(CD)

(P)

Die Leni Stern en ook John Blake hadden ze bij de Hema vanmiddag,

bij aankoop van 5 rookworsten 1 cd naar keuze gratis.

Dus nu zit ik met 10 rookworsten.

Nog liefhebbers? :D

Niet voor die rookworsten ,wel voor die Cd,s. :D Voor die rookworsten kun je bij Audiopaul terecht ,hij is een echte veelvraat. :P:D