tubefan Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 hallo, Ik heb sinds kort een SA1 van Marantz een mooie speler maar op een paar punten kan er nog iets verbeteren vind ik.Nu las ik hier op het forum iets over een andere clock ook heb ik iets gelezen over aanpassen van het analoge voedingscircuit.Wie heeft er nog een goede suggestie en wie kan het doen want ik ben zelf helaas geen techneut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Ik denk dat mede forumlid Sebastiaan zijn handen jeuken om zo'n mooie machine te kietelen. Zie http://www.soundevolution.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tubefan Posted 6 april 2004 Author Report Share Posted 6 april 2004 Hallo duck, Ziet er erg goed uit de site van Sound Evolution ik ga ze zeker morgen eens bellen Eens horen wat ze voor me kunnen doen. Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Buis Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Hallo Duck twacy, Heb jij ervaring met soundevolution, ik ben namelijk wel geitereseerd in hun Bi wire kabel. Of ken jij mensen die deze in hun bezit hebben. Groeten Robert Buis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Nee, persoonlijk heb ik (nog) geen ervaring met Soundevolution, dus ook niet met hun LS kabel. De LS kabel is wel eens ter besppreking gekomen op het forum (ik meen dat "Ome Henk" hem geprobeerd had). Wellicht de search gebruiken of stuur gewoon een PM of mail naar Sebastiaan de Vries. Wellicht kun je een exemplaar op proef krijgen ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Buis Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Bedankt voor de reactie Duck Twacy, ik zal ff een berichtje sturen naar Ome Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 21 april 2004 Report Share Posted 21 april 2004 Deze al gevonden? http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=4379 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Buis Posted 22 april 2004 Report Share Posted 22 april 2004 Nee deze had ik nog niet gevonden, ik zal hem nu lezen, ik heb al vernomen van ome henk dat het een hele goede kabel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts