erik klijnsmit Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 deze mail kreeg ik net , maar ik snap er niks van Barrister Eric Souza.N0.18 RUE GAITOU. LOME-TOGO TEL.. 00228-924-20-80 CONTACT.... ericsouza58@hotmail.com Dear Erik klijnsmit, I am Barrister Eric Souza, a solicitor at law, personal attorney to Mr J . B .klijnsmit , a national Of your country,who used to work as a contractor in Lome Togo. Here in after shall be referred to as my client. On the 30th of April 2000, my client, were involved in a car accident along Kpalime express Road. All occupants of the vehicle unfortunately lost there lives. Since then I have made several enquiries here to locate any of my clients extended relatives, this has also proved unsuccessful .After these several unsuccessful attempts,I decided to search through with his name which motivated me to contact you, to locate any member of his family hence I contacted you.I have contacted you to assist in repartrating the fund valued at US$20.5 million left behind by my client before it gets confisicated or declared unserviceable by the Security Finance Firm(bank) where this huge amount were deposited. The said Security Finance Company has issued me a notice to provide the next of kin or have his account confisicated within the next twenty one official working days Since I have been unsuccesfull in locating the relatives for over 2years now, I seek the consent to present you as the next of kin to the deceased since you have the same last names, so that the proceeds of this account can be paid to you .Therefore, on receipt of your positive response, we shall then discuss the sharing ratio and modalities for transfer.I have all necessary information and legal documents needed to back you up for claim. All I require from you is your honest cooperation to enable us see this transaction goes through. and You can call me with this telephone number : 00228 924-20-80 for more details. Kindly respond to me through my alternative email address: ericsouza58@hotmail.com Best regards. Barrister Eric Souza(esq) wat zit hier achter ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Een mooie grote erfenis..... Of iemand die probeert rijk te worden met de gegevens van anderen.... Ik zou voorlopig alleen maar mailen. Bovendien zal hij indien het serieus is (wat ik betwijfel), zijn inschrijvingsnummer en zo kenbaar moeten maken. Ook staat dat hotmail me niet echt aan. Ook valt het me op dat hij de jaartelling kwijt is..... meer dan 2 jaar klopt. Zeg maar bijna 4 jaar... Maar stel nou..... stel nou, dat het waar is..... B&W Nautilus 800..... in een nieuw huis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Ik raad je sterk aan helemaal niet te reageren. Dit is typisch weer zo iemand die je e-mail adres van het internet heeft gehaald en die probeert je interesse te wekken voor iets obscuurs. Trap er niet in, laat niet door middel van een reply merken dat de mail je bereikt heeft en dat je nieuwsgierig bent! Een beetje advocaat zal zo nooit handelen en zal zeker niet in een eerste mail met dit soort bedragen schermen. Het is zo doorzichtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Enuuuh, vergeet je " vrienden " niet? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cocooner Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Hier steekt een dood ordinaire oplichtingspraktijk achter. Heb dit al eens eerder gehoord. Zodra je in welke vorm dan ook een reactie hierop geeft, loop je het risico naderhand met kosten te worden geconfronteerd. Een soortgelijk voorval heb ik al eens kennis van genomen van een figuur die zei advocaat van een overleden oom/tante etc. vul maar in te zijn in amerika en die aangaf een nalatenschap te willen uitkeren, echter dat aldaar niemand was te vinden en dat na veel zoeken geadresseerde als gerechtigde persoon was gevonden. Kortom reageer helemaal niet en trap er niet in...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Niet op in gaan Erik, doe je dat wel, dan vragen ze jouw bankrekeningnummer en je moet dan een MACHTIGING tekenen, waardoor ze jouw rekening kunnen plukken. Er zijn mensen die denken dat ze echt zo'n bedrag als in het mailtje gaan ontvangen Ik heb diverse mailtjes gevonden die allemaal gebaseerd zijn op een ongeluk en een erfenis die zgn. vrij komt. Al de verschillende ongelukken gebeurden op dezelfde dag trouwens, dus verdachter kan het niet Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Ik raad je sterk aan helemaal niet te reageren.Dit is typisch weer zo iemand die je e-mail adres van het internet heeft gehaald en die probeert je interesse te wekken voor iets obscuurs. Trap er niet in, laat niet door middel van een reply merken dat de mail je bereikt heeft en dat je nieuwsgierig bent! Een beetje advocaat zal zo nooit handelen en zal zeker niet in een eerste mail met dit soort bedragen schermen. Het is zo doorzichtig. Kun je eindelijk die wcdeuren vervangen voor echte speakers erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibuthi Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 kijk hier eens...... groeten, vibuthi Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibuthi Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 ik ben trouwens wel benieuwd naar dat telefoonnummer, ik vond dat forum door het telefoonnummer te "googelen" groeten, vibuthi Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Shit....das nou jammer Trouwens....deze lieden hebben reeds jaren geleden mensen met kleine ondernemingen in nederland voor ettelijke tonnen opgelicht.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Verrek, da's exact 't zelfde verhaal dat ik vorige week gemaild kreeg Erik ! Heb 'm direkt maar gedeleted! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 april 2004 Author Report Share Posted 6 april 2004 shit zeg , ik zat al aan een 5-kanaals set met nautilussen te denken . maar ach , of ik dan gelukkiger was geweest ?? gegarandeerd dat ik dan ook aan de kabels was gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 shit zeg , ik zat al aan een 5-kanaals set met nautilussen te denken . maar ach , of ik dan gelukkiger was geweest ?? gegarandeerd dat ik dan ook aan de kabels was gegaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Hai Erik, Wees maar blij dat je het lot niet gewonnen hebt en zo van je kabelgeloof gevallen bent. Missen we heel wat leuke discussies mee. Heb je de nieuwe Chrystals al uitgeprobeerd? Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 shit zeg , ik zat al aan een 5-kanaals set met nautilussen te denken . maar ach , of ik dan gelukkiger was geweest ?? gegarandeerd dat ik dan ook aan de kabels was gegaan Ben blij dat het niet doorgaat. Stel je voor, telkens van die bedelaars aan de deur en en 10.2 surroundset met Nautilussen. Je weet niet welk kommentaar daarop volgt. Ik heb net 1 stel Nautilussen en die worden al bijtijds afgekraakt door sommige audiofielen. Nee, pleur dat mailtje maar gelijk weg. Het is zowiezo vreemd dat een aanstaande advocaat/notaris je 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 6 april 2004 Author Report Share Posted 6 april 2004 effe zonder gekheid , weet je wat ik zou doen met zoveel geld . ik kocht de hele kabelindustrie op , zodat er alleen nog maar dropveters te koop waren . echt , dat zou lachen zijn , al die audiofieletjes met dropveters aan hun set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Dit soort mailtjes heb ik heel veel van gehad. Gelukkig nooit op gereageerd. Er zijn een aantal jaren geleden 8 Keniaanse(dacht ik) mannen gearresteerd in Nederland die met dit soort praktijken bezig hielden. Maar schijnbaar is hun clubje groter dan verwacht en blijven ze de mailtjes doorsturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibuthi Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Misschien iets voor Peter R? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 effe zonder gekheid , weet je wat ik zou doen met zoveel geld . ik kocht de hele kabelindustrie op , zodat er alleen nog maar dropveters te koop waren . echt , dat zou lachen zijn , al die audiofieletjes met dropveters aan hun set mmmmm....dat zal je niet redeen met 20miljoen denk ik zo. alhoewel bill gates het wel zou kunnen 47miljard heeft die gast maar hij is niet meer de rijkste De eigenaar van de ikea meer als 50miljard Als ik dat zou hebben zou ik de dropveter industrie kopen dan moet jewel erik dan moetjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Zou alles een stuk eenvoudiger maken,en de mogelijkheid is er,als je een link naar jou site in je handtekening zou zetten.. -------------------- Check the website En teken het gastenboek Hi-end Hi-fi...lo-fi.....`t maakt geen reet uit, jij moet erna luisteren...dus geniet... Mooie foto's trouwens...alleen breekt Bruce de mooie set-up,volgens mij dan --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 shit zeg , ik zat al aan een 5-kanaals set met nautilussen te denken . maar ach , of ik dan gelukkiger was geweest ?? gegarandeerd dat ik dan ook aan de kabels was gegaan Dan wel? Groet C J Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Gouden-bergen-belovende-e-mails, kettingbrieven, bedelbrieven, alles verdwijnt subiet in de virtuele danwel re Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Gouden-bergen-belovende-e-mails, kettingbrieven, bedelbrieven, alles verdwijnt subiet in de virtuele danwel re Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 7 april 2004 Report Share Posted 7 april 2004 Beste Dick, Het valt me een beetje tegen van jou, dat jij als degene die normaal in feilloos Nederlands post, bij "prullenmand" de tussen-n vergeet (en dat tot 2 keer toe ) Beste Sodejuu, Toen ik het bericht de wereld in stuurde lag er vanwege het vroege uur slechts Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 7 april 2004 Author Report Share Posted 7 april 2004 Gouden-bergen-belovende-e-mails, kettingbrieven, bedelbrieven, alles verdwijnt subiet in de virtuele danwel re Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts