Hans Gaulhofer Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Hallo luitjes, Bij mijn geintegreerde versterker zijn de voor een eindversterker loskoppelbaar. Beetje onhandig . Er zou beter een eindversterker out op kunnen zitten, Helaas. Hoe kan ik een aansluiting maken voor het aansluiten van een 2 e eindversterker? Domweg parallel aansluiten kan natuurlijk niet. Waarom eigenlijk niet? Het is een theoretische vraag. Ik ga eerst zaterdag 10 april ( o de paasdag) met Soduju mijn DDACje bouwen. Moet nog vertellen dat er een accuvoeding op zit. Daarna moet ik me even koest houden. Mijn vrouw denkt dat ik tweakaritus heb. Ik denk dat ik tweakofiel ben. Zeker geen ziekte. Groeten, hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Je kan/mag ze wel parallel zetten! De ingangsweerstand van een eindtrap is meestal heel hoog. Daar merk je voorversterker weinig van. Met een fatsoenlijke splitter ben je al een heel eind. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 april 2004 Report Share Posted 6 april 2004 Maar dan niet de eindversterkeruitgangen aan elkaar knopen natuurlijk. Maar dat wist Hans natuurlijk wel, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts