Jump to content

Problemen met draaitafel....

Leon S.
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds enige tijd heb ik last van kanaaluitval bij mijn Systemdek IIS draaitafel.

M.i. zit het probleem in de busjes; de overgang van de armbekabeling naar de losse interlink.

Omdat de ervaring leert dat ik zelf niet echt uitblink in het solderen van ultradunne draadjes of printjes, begin ik hier dan ook niet aan. Je weet immers niet wat je allemaal aanricht....

Ik ben dus niet te beroerd om zelf iets te doen, dit is echt onkunde!

Is er een vinyl-enthousiasteling die dit probleem eens onder handen zou willen nemen?

Groeten,

Leon

Wel vervelend dat blijkbaar niemand je wil helpen. Ik woon helaas niet bepaald in de buurt, maar er moet hier toch wel iemand uit Twente en omstreken komen die kan/wil helpen? If not, you're welcome.

Ik heb speciale soldeerapparatuur voor printplaatsoldeerwerk, met variabele temperatuUr regeling. Ik soldeer niet erg vaak maar weet wel hoe het moet. Ik heb alleen bijna geen vrije tijd meer over tot begin mei. Ben wel een platenliefhebber (1700 stuks) . Stuur me evt een mail.

groeten Robert

Allemaal bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik heb ondertussen op hifi.nl een uitnodiging van haudio gekregen voor het oplossen van dit irritante probleem. Aangezien Sneek redelijk dichtbij is, lijkt het me het beste om hem er eens naar te laten kijken :)

Groeten en bedankt,

Leon