timmikid Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Hallo, ik heb het idee dat mijn philips ecc83 een beperkt laag versterkt in mij 300B PP eindversterker, kan dat? Welke buisjes zijn dieper in het laag? (zonder compromissen in het midden en hoog) Dank, Tim. Of ben ik onzin aan het bazelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Hallo, ik heb het idee dat mijn philips ecc83 een beperkt laag versterkt in mij 300B PP eindversterker, kan dat? Welke buisjes zijn dieper in het laag? (zonder compromissen in het midden en hoog) Dank, Tim. Of ben ik onzin aan het bazelen? http://www.machmat.com/sales/ecc83.htm kijk maar ff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Hallo, ik heb het idee dat mijn philips ecc83 een beperkt laag versterkt in mij 300B PP eindversterker, kan dat? Welke buisjes zijn dieper in het laag? (zonder compromissen in het midden en hoog) Dank, Tim. Of ben ik onzin aan het bazelen? als je op zoek ben naar een heel mooi klinkend buisje. kijk dan op ebay word regelmatig aangeboden een telefunken ecc83. voor het mooiste wat er te krijgen is is de telefunken ecc803s maar deze zijn wat moeilijker te vinden ,maar ook heel duur. anders is een cv 492 (ecc83) met 17 mm plate's wel een optie. en matchmat is natuurlijk wel lekker dichtbij maar kijk eens goed rond op internet er zijn goedkopere adressen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Of misschien een mooi buisje van Amperex bij L'Atout ( www.tubelatout.com). En dan in de Premium selected uitvoering. Weet je niet wat je hoort. Groet: Frank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts