Jump to content

AVM Evolution V1

Guest Kraus vonBentinck
 Share

Recommended Posts

Misschien kan iemand mij iets wijzer maken. Ik heb via ebay bovenstaande voorversterker aangeschaft, maar geen handleiding. Naast het rijtje gebruikelijke (cinch)aansluitingen zit er ook(naast de phono-ingang) een rechter en linker cinch-ingang met het opschrift "load". Kan iemand mij vertellen wat dit inhoudt of waarvoor deze aansluiting dient. Deze ingang(?) kan ook niet gekozen worden met de inputselector.

bij voorbaat dank

Kraus

Phone aanpassing.

hoi Kraus,

Gefeliciteerd met je aanwinst. Kijk ff of er een phonokaart (MM of MC, een combi is er niet) in zit, want die is eigenlijk optioneel. Daarvoor zl je 'm wel ff open moeten schroeven. Als ie er niet in zit is de DISC1-input een normale lijn-ingang en doen de LOAD-bussen geen dienst.

BTW: Een handleiding had je ook niet veel wijzer gemaakt. Die is nl erg sumier, want wat valt er nou eigelijk uit te leggen over zo'n eenvoudige VV :P;)

P.S.: Ik heb hier al jaren tot volle tevredenheid een V3 spelen :D

De kap van de AVM pre zit aan de zijkanten met 2 schroefjes vast (4 totaal). Er afhalen is wel makkelijker dan terugzetten, want de kap (gevouwen plaatstaal) is wat krap gemaakt (in mijn geval).