Guest Kraus vonBentinck Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 - Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Misschien kan iemand mij iets wijzer maken. Ik heb via ebay bovenstaande voorversterker aangeschaft, maar geen handleiding. Naast het rijtje gebruikelijke (cinch)aansluitingen zit er ook(naast de phono-ingang) een rechter en linker cinch-ingang met het opschrift "load". Kan iemand mij vertellen wat dit inhoudt of waarvoor deze aansluiting dient. Deze ingang(?) kan ook niet gekozen worden met de inputselector.bij voorbaat dank Kraus Phone aanpassing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Gelukkig kun je een rooie kop niet zien op het forum, maar dat is het nauurlijk. Load slaat op de schakelaartjes tussen de MM en MC phonoingang.Appparaat ziet er overigens ondanks de leeftijd werkelijk splinternieuw uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 hoi Kraus, Gefeliciteerd met je aanwinst. Kijk ff of er een phonokaart (MM of MC, een combi is er niet) in zit, want die is eigenlijk optioneel. Daarvoor zl je 'm wel ff open moeten schroeven. Als ie er niet in zit is de DISC1-input een normale lijn-ingang en doen de LOAD-bussen geen dienst. BTW: Een handleiding had je ook niet veel wijzer gemaakt. Die is nl erg sumier, want wat valt er nou eigelijk uit te leggen over zo'n eenvoudige VV P.S.: Ik heb hier al jaren tot volle tevredenheid een V3 spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 En wie weet kun je wel een kopietje krijgen van AVM zelf, gewoon een mailtje sturen naar de fabriek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 en zo ziet ie er van binnen uit (die van mij dan ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 april 2004 Report Share Posted 9 april 2004 Als we zo gaan beginnen (de eerste AVM pre) Zo te zien van binnen niet veel anders Imiddels staat ie in Dord te spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 april 2004 Report Share Posted 10 april 2004 De kap van de AVM pre zit aan de zijkanten met 2 schroefjes vast (4 totaal). Er afhalen is wel makkelijker dan terugzetten, want de kap (gevouwen plaatstaal) is wat krap gemaakt (in mijn geval). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts